Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler å kjøpe en " sample pack" direkte fra quest nutrition, da får man 12 forskjellige smaker og man slipper å kjøpe 12 stykker av en type man kanskje ikke liker fra Iherb :)

Selv har jeg smakt alle smakene, og det var kun coconut cashew som jeg synes var direkte fæl :fnise:

Favoritten er cookie dough :wow:

Joda men frakten er utrolig mye dyrere fra quest enn fra iherb!

Skrevet

Joda men frakten er utrolig mye dyrere fra quest enn fra iherb!

Tror det er en 6 dollar forskjell, synes ikke det er så mye. Du taper mye mer penger om man kjøper en hel eske med 12 stk og spiser bare en og resten blir liggende :)

Skrevet

Tror det er en 6 dollar forskjell, synes ikke det er så mye. Du taper mye mer penger om man kjøper en hel eske med 12 stk og spiser bare en og resten blir liggende :)

Sist jeg sjekka var det 22 dollar i forskjell (4 vs 26), men var innom nå for å dobbelsjekke, og siden sist var det kommet et nytt alternativ på 15 dollar, og det var jo ikke så ille.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Er en fan av Questbar. Kan være at det ikke er bedre en "riktig mat" men for meg er det en nytelse før trening :)

Har kjøpt på Gymgrossistens butikk i Oslo og bestillt fra fitnesslife.no

Skrevet

De har fått det inn på helsekosten på Storo-senteret i Oslo :)

Skrevet

Jeg har hørt at life har begynt å selge de, men har ikke sjekket det ut selv. Skader jo ikke å ta en tur innom selvom det kan være en bomtur.

AnonymBruker
Skrevet

Fant de på helsekost her på Lillehammer i dag.

Anonymous poster hash: 2f964...79e
AnonymBruker
Skrevet

Helsekosten på Storo selger de ja, til 35,- per stykk! Kjøper man via iHerb er vel prisen ca 15,- per stk, inkludert frakten

Jeg elsker QuestBars, og spiser gjerne en om dagen. Folk kan være så skeptiske de bare vil, jeg syntes de smaker digg (Cookies & Cream), og de passer ypperlig inn i mitt lavkarbokosthold. Som oftest spiser jeg en når jeg får lyst på noe godt, og jeg kan ikke akkurat spise en plate melkesjokolade. Varmer man den 15 sekunder i mikroen, blir det nesten som kake (og spesielt godt er det med friske bær ved siden av!) :wow:

Det er lite carbs, og mye protein.

Til forskjell fra Nutrilett, så smaker QuestBars godt. Og innholdsmessig er det også hundre ganger bedre, iallefall for min del.

:danse:

Anonymous poster hash: f8206...cb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...