pantora Skrevet 16. mars 2014 #21 Skrevet 16. mars 2014 Anbefaler å kjøpe en " sample pack" direkte fra quest nutrition, da får man 12 forskjellige smaker og man slipper å kjøpe 12 stykker av en type man kanskje ikke liker fra Iherb Selv har jeg smakt alle smakene, og det var kun coconut cashew som jeg synes var direkte fæl Favoritten er cookie dough Joda men frakten er utrolig mye dyrere fra quest enn fra iherb!
Mortifera Skrevet 16. mars 2014 #22 Skrevet 16. mars 2014 Joda men frakten er utrolig mye dyrere fra quest enn fra iherb! Tror det er en 6 dollar forskjell, synes ikke det er så mye. Du taper mye mer penger om man kjøper en hel eske med 12 stk og spiser bare en og resten blir liggende
pantora Skrevet 16. mars 2014 #23 Skrevet 16. mars 2014 Tror det er en 6 dollar forskjell, synes ikke det er så mye. Du taper mye mer penger om man kjøper en hel eske med 12 stk og spiser bare en og resten blir liggende Sist jeg sjekka var det 22 dollar i forskjell (4 vs 26), men var innom nå for å dobbelsjekke, og siden sist var det kommet et nytt alternativ på 15 dollar, og det var jo ikke så ille.
Anna82 Skrevet 2. juli 2014 #24 Skrevet 2. juli 2014 Er en fan av Questbar. Kan være at det ikke er bedre en "riktig mat" men for meg er det en nytelse før trening Har kjøpt på Gymgrossistens butikk i Oslo og bestillt fra fitnesslife.no
Zafkiel Skrevet 2. juli 2014 #25 Skrevet 2. juli 2014 De har fått det inn på helsekosten på Storo-senteret i Oslo
Inwe Skrevet 3. juli 2014 #26 Skrevet 3. juli 2014 Jeg har hørt at life har begynt å selge de, men har ikke sjekket det ut selv. Skader jo ikke å ta en tur innom selvom det kan være en bomtur.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #27 Skrevet 10. juli 2014 Fant de på helsekost her på Lillehammer i dag. Anonymous poster hash: 2f964...79e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #28 Skrevet 11. juli 2014 Helsekosten på Storo selger de ja, til 35,- per stykk! Kjøper man via iHerb er vel prisen ca 15,- per stk, inkludert frakten Jeg elsker QuestBars, og spiser gjerne en om dagen. Folk kan være så skeptiske de bare vil, jeg syntes de smaker digg (Cookies & Cream), og de passer ypperlig inn i mitt lavkarbokosthold. Som oftest spiser jeg en når jeg får lyst på noe godt, og jeg kan ikke akkurat spise en plate melkesjokolade. Varmer man den 15 sekunder i mikroen, blir det nesten som kake (og spesielt godt er det med friske bær ved siden av!) Det er lite carbs, og mye protein. Til forskjell fra Nutrilett, så smaker QuestBars godt. Og innholdsmessig er det også hundre ganger bedre, iallefall for min del. Anonymous poster hash: f8206...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå