AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Jeg skaffet meg Trumf Visa for snart en måned siden, og har brukt det en del. Godt mulig jeg ikke leter rett sted - men finner ikke ut når første forfall er? Det står at regning kommer i posten 7-10 dager før forfall, men det har fremdeles ikke kommet til meg iallfall... Noen som har dette kredittkortet selv som kan opplyse meg? Anonymous poster hash: 05c13...21c
nojac Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 (endret) Hvis de ikke har endret på det nylig, kan du velge mellom forfall den 15. og 31. Jeg antar at du er registrert med forfall den 31. og vil motta faktura om en ukes tid. Du kan logge deg på med en vanlig BankID og sjekke status. Endret 15. mars 2014 av nojac 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Første gang får du på papir. Jeg fikk denne måneds faktura på torsdag, så tenker du har den i postkassa mandag eller tirsdag. Send en mail til kundeservice og be dem sende på e-post hvis ikke. Anonymous poster hash: aa922...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå