Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ofte at folk her inne,spesielt de single,føler seg ensomme og misfornøyde med livet. Jeg var slik for ca 1/2 år siden,men arbeidet med meg selv dvs jeg sluttet å bry meg om trivielle ting,kjendispreik,dumme programmer på TV,folks meninger og savnet etter en kjæreste og nå føler jeg meg fornøyd med livet:)

Jeg har alt jeg trenger: jobb,leilighet,klær o.l,gode venner,familie og dyrene mine(2 hunder og 1 kattunge) og jeg føler at jeg ikke trenger mer,jeg er tilfreds med det jeg har.

Dessverre så vil nok perioder med ensomhet,savn etter kjæreste o.l dukke opp,men da skal jeg tenke på lt jeg har og være takknemlig for det. Føler det er en del som ALDRI blir fornøyde og alltid skal forandre på noe,men det må jo være så slitsomt i lengden? Hva med dere? Er dere fornøyde med livet sånn generelt?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er superfornøyd med alt bortsett fra ar jeg har studert noe som det er vanskelig å få jobb innen, så er lei av korte engasjement og perioder med arbeidsløshet. Med en fast jobb hadde alt vært på plass.

Anonymous poster hash: ddeb1...656

• Liker 1
Skrevet

Sånn generelt er jeg det. Er strålende fornøyd med å min lille hule å krype inn i og være helt alene når jeg har fått litt nok av menneskeheten. Har nesten nok penger, leilighet og bil.

Men klart man av og til savner å være en til å gjøre ting sammen med. De fleste av mine venninner er godt gifte, og kan liksom ikke alltid hive seg rundt og være med på ting. Og så savner man kroppskontakt av og til..

Men i det store og hele er det helt greit :)

• Liker 2
Skrevet

Jepp, veldig fornøyd. Ble singel for 6 mnd siden, og ser hvor riktig det var å gå tydeligere og tydeligere dag for dag.

Er godt opp i 30-årene og har ikke barn, så av og til er jeg sur på meg selv for at jeg ikke gikk før. Men det varer ikke lenge. Jeg prøvde absolutt alt, ingenting virket.

Har hobbyer, familie og litt venner. Leilighet og jobb. HAPPY !!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja egentlig, selvom jeg har vært gjennom et nylig brudd.

Har jobb med gode kollegaer, barn, hus og bil. Mangler ingenting og den siste tiden i forholdet var det så mye konflikter og krangling at det var en lettelse å bli kvitt han.

Men håpr jo selvsagt å møte en god mann en gang- men for nå er jeg lykkelig alene!

Anonymous poster hash: e9f2b...4dd
Gjest Mankiw
Skrevet

Du trodde jeg skrev på KG fordi jeg hadde så kult liv?

Skrevet

Du trodde jeg skrev på KG fordi jeg hadde så kult liv?

Du har sikkert et kulere og bedre liv enn ca 80% av jordas befolkning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd ja. Har en spennende jobb og kreative hobbyer jeg koser meg med. Er litt ambivalent på om jeg savner en kjæreste eller ikke, siden jeg har dårlige erfaringer.

Anonymous poster hash: adf0a...004

Skrevet

Nei, så derfor fyller jeg på med gleder her og der. Musikk, Kg, min kjærlighet, sminke, klær, kaffe, pcspill og bøker.

Skrevet

Fornøyd med livet? Nei, men det har ikke noe å gjøre med at jeg er singel. Har det stort sett bra, men den nihilistiske tankegangen kommer fort krypende.

Skrevet

Hvordan være fornøyd når alt tar slutt uansett?

Gjest Mankiw
Skrevet (endret)

Du har sikkert et kulere og bedre liv enn ca 80% av jordas befolkning.

Jeg er rikere enn mer 80% av befolkningen også, men føler meg ikke rik på studielånet av den grunn:-)

Endret av Mankiw
Skrevet

Ikke fornøyd med status quo nei. Men samtidig greier jeg å finne mening og glede i små ting i hverdagen. Og kunne jo hatt det mye verre og. Sliter med å ta hoppet tilbake ut i livet, og irriterer meg over meg selv for det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er og kjempefornøyd ...

Bare synd at legevitenskapen har kommet så langt at det ikke går an å daue av naturlige årsaker lengre...

Kommer du hjem fra jobb, et mas og styr ..timevis i kø, så er det kø i butikken...kø overalt. Så er du hjemme kl 18 kanskje. Så må en spise ..slappe litt av.

Så vet du at du har ca 3timer på deg til du må legge deg for å stå opp igjen kl 05 . Så da kan en se i taket i 3timer ..for å ikke helt begripe hvordan du skal motivere deg til å holde ut i 12timer konstant neste dag også.

Endelig fredag ..du kommer hjem, faller ned i stolen nærmest bevisstløs som en utmattet bokser etter 5 knallharde runder i ringen (man-fre), Du har ikke mer enn 3timer fri men du vet at når du står opp imorgen så trenger en ikke jobbe de 12timene. Men du vet at du må starte med bruke de kreftene du har denne lørdagen til overs til å rydde, vaske og organisere logistikken for du vet mandagen kommer.

Hva mangler? hvilke innkjøp må gjøres? .jeg har bare en sjanse til å handle det jeg mangler, imorgen søndag er det stengt. De andre dagene har jeg ikke krefter eller tid til overs for det.

Ok endelig har jeg "kjøpt" meg litt fritid til siste halvdel av lørdagen ...hva kan denne kvelden fylles med som kan underholde en 34år gammel mann? -

Skrur på TV`n ..men etter en 3 kvarter så blir det mye reklame og avbrudd. Jeg føler meg "svindla" det reklame greiene stjeler for mye tid, jeg trenger noe annet som kanskje klarer å løfte kampmoralen noe inni meg.

Jeg tenker over hvilke tilbud storbyen i Norges lille land kan tilby meg som person.

Nei ingenting, du kan gå på byn for å drikke men de stenger tidlig, og utelivet er lite utviklet og veldig konservativt. 2 øl og jeg vil slite med å komme meg på jobb på mandagen. Vil det uansett være det som skal gjøre meg "fornøyd med livet? "

Spiller noe dataspill i 2-3timer istedet, så er det raskt leggetid igjen.

Søndagen, det meste er stengt ...narvesen har åpent og kinoen men det virker ikke så veldig fristende. Tilbudet gir meg ikke noe for en mann i den alderen jeg er i nå.

Spiller litt videre på spillet fra igår, det blir uansett lenge til jeg får skrudd på PC\n ..ikke før neste fredag kanskje. Kvelden nærmer seg raskt ..tiden flyr og jeg trykker *save" .."exit"

Mandagen og resten av uka blir knallhard, det er mye bekymringer som venter i jobbsammenheng og viktigheten av å bli ferdig med *prosjektet* osv blir nok printa inn i lange taler allerede fra imorgen av ..jeg vet at nok må jobbe til jeg blir ferdig, om det så betyr å sove der.

Denne søndagen sitter jeg i mine dype refleksjoner...langtutover leggetid.

Det er lenge siden jeg kjente glede over noe, flere år har gått.. ingenting betyr noe lengre, jeg kan ikke i min fjerneste fantasi se for meg at dette er noe å eksistere over.

For en pris å betale for ingenting ? ..

Anonymous poster hash: 2b885...883
  • Liker 4
Skrevet

Noen ganger lurer jeg veldig på om jeg er fornøyd med livet som det er, eller om jeg rett og slett har forsonet meg med og blitt vant til at det er sånn det er... Akkurat nå har jeg det meget bra akademisk og sosialt sett, men jeg er ekstremt mye alene, ofte på nattestid også. Jeg nyter mitt eget selskap, men jeg føler også at når jeg sitter oppe hele natta helt for meg selv til stadig, så kan jeg umulig være helt normal? Hvem gidder det, andre enn meg? Jeg må nok være en av de rareste jeg kjenner. Menn gir meg bare panikk. Jeg venter på en som ikke gir meg det. For han må vel finnes? Hva vet jeg, jeg kjenner ikke noe savn. Man kan ikke savne noe en ikke vet hva er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er langtidssingel og hadde slått meg til ro med det. Har god jobb, eier egen leilighet og har noen venner og ting å finne på. Men så møtte jeg drømmemannen og ble avvist, og nå syns jeg ikke det er så fett lengre. Nå vet jeg at det finnes noen meget bra menn der ute, de bare er ikke interessert i meg.

Så nei, jeg er nok ikke helt fornøyd med livet men jobber med meg selv for å ikke bli deppa og bitter.

Anonymous poster hash: bcfdd...16a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er fornøyd. Jeg har gode venner, en fantastisk familie, spennende jobb, et studie med mange muligheter, en supersøt og sær katt, en liten leilighet der jeg bor alene, bil og en relativt grei økonomi. Kunne egentlig ikke vært mer fornøyd :) de der mannfolka får komme etterhvert, nå har jeg egentlig ikke bruk for de :P

• Liker 1
Skrevet

Nei, virkelig ikke.

Skrevet

Singel er oppskrytt. Håper jeg er gift innen to år. Hvis jeg bare klarte å bestemme meg for hvilken type mann jeg vil ha. Litt springende smak : / Det er vel ikke politisk korrekt å skrive at man helst vil være to men singellivet er oppskrytt mener jeg da.

Lykke til alle single!

Skrevet

Det kommer seg....jeg har en drøss med søstre og alle er opptatte, så jeg kjenner så veldig på det når vi alle er samlet...Og jeg er lei av at opptatte mannfolk ser på meg som en vandrende mus...Jeg har gitt beskjed at jeg ikke roter med opptatte mannfolk, men de sender meg bilder av pikker og andre mindre morsomme ting hver eneste helg...

Jeg har alt jeg trenger og mer til, så jeg har ingen grunn til å klage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...