Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er så vanskelig med å drikke uten å være utro?

Anonymous poster hash: c9d93...851

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er så vanskelig med å drikke uten å være utro?

heheeee :danse:

Anonymous poster hash: 2c3c5...e37

Skrevet

Når man drikker stiger ofte selvtilliten flere hakk. Er det en mann du snakker om, så føer han seg sikkert som en viril hingst. Er det utro-dame så ser hun seg sikkert selv i ånden som en vakker modell. Dette må bevises med sex :is: Uff og uff.. Skulle tro at både potens og sexlyst forsvant i fylla men det ser ikke slik ut

Skrevet

Aldri hatt noe problem der...

Skrevet

Jeg mener at jeg aldri har hatt det problemet med at jeg blir utro når jeg drikker.

Aldri vært utro og kommer aldri til å være det heller.

AnonymBruker
Skrevet

Når man drikker stiger ofte selvtilliten flere hakk. Er det en mann du snakker om, så føer han seg sikkert som en viril hingst. Er det utro-dame så ser hun seg sikkert selv i ånden som en vakker modell. Dette må bevises med sex :is: Uff og uff.. Skulle tro at både potens og sexlyst forsvant i fylla men det ser ikke slik ut

Snakk om en jente, men tror nok "viril hingst"-forklaringen din er mer dekkende. Viste seg at fyren hun ble med hjem bor i kollektivet til lillebroren min sånn jeg fant det ut, og fyren hun lå med sa han prøvde seg på henne fordi hun la an på samtlige og da skjønte han at hun bare var på byen for å få seg et ligg.

Tviler egentlig ikke på historien heller, for samme grunnen til jeg prøvde meg på henne første gangen. Så da føler man seg passe dum når man trodde at det ikke var noen sammenheng mellom hvordan en jente virker løs på fylla når hun er singel og hvordan hun er når hun er sammen med en.

TS

• Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Hemningene løses opp med mye alkohol. Kan hun ikke holde seg på matten i fylla, burde hun slutte å drikke

AnonymBruker
Skrevet

Alle som er utro burde dø.

Anonymous poster hash: 29c99...b97
AnonymBruker
Skrevet

Om man klarer å være utro i fyll elsker man ikke partneren høyt nok. Tanken har aldri slått meg engang, dritings eller ikke. Kunne aldri vært utro mot mannen min.

Anonymous poster hash: 7b35e...1e4

AnonymBruker
Skrevet

Alle som er utro burde dø. Anonymous poster hash: 29c99...b97

De dør nok som alle andre, men å fremskynde det blir nok litt strengt utifra vanlig norsk rettspraksis.

Men det kunne innføres et nasjonalt register for utro, med merking f.eks en chip og/eller tatovering

i pannen slik at de som ikke ønsker en utro partner kunne unngå dem.

Anonymous poster hash: 19c08...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...