Gå til innhold

Synes dere at disse tvillingene er veldig like

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er to skuespillere Tia og Tamera Mowry som var i en serie på 90 tallet. Folk sa da at de var prikk like. Men dette er jeg uenig jeg synes fjesene er helt forskjellige. De skal være identiske tvillinger.

Kunne dere se forskjell på dem

Tamera til venstre og Tia til høyre

Tia-Tamera-Mowry-Season-2-6.jpg

Anonymous poster hash: c3303...705
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Det er to skuespillere Tia og Tamera Mowry som var i en serie på 90 tallet. Folk sa da at de var prikk like. Men dette er jeg uenig jeg synes fjesene er helt forskjellige. De skal være identiske tvillinger.

Kunne dere se forskjell på dem

Tamera til venstre og Tia til høyre

Tia-Tamera-Mowry-Season-2-6.jpg

Anonymous poster hash: c3303...705

Vanskeligere før når de hadde "valpefett" i ansiktet :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de er like. Men de smiler jo helt forskjellig på bildet, derfor er det ikke vanskelig å se forskjell på dem. Hadde de hatt samme frisyre og smilt likt så hadde det nok vært mye vanskeligere å se forskjell på dem.

Anonymous poster hash: 44380...563
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så alltid forskjell på dem, det er noe med kjeven til Tamara som gjorde at jeg klarte å skille.

Men jeg vet om veldig mange som ikke så forskjell.

Anonymous poster hash: d14c6...aa9
Skrevet

De er like men ikke identiske nei. Ihvertfall ikke på det bildet. Har ikke sett disse "in action" da

Skrevet

Ingen er identiske tvillinger, eneggede derimot, og man trenger ikke å være helt identiske for å være eneggede. Det er alltid små trekk som gjør at man ser forskjell. Jeg ser også forskjell på Tia og Tamara men har ingen problemer med å tro på at de er eneggede, for de er veldig like.

Jeg har foresten to venninner som er eneggede tvillinger, likevel, når jeg treffer på de eller ser bilder så kan jeg fort se hvem av de det er. Det hadde jeg dog problemer med før jeg ble kjent med dem.

Skrevet

Ofte blir eneggede tvillinger mer forskjellige jo eldre de blir.

Kjenner flere tvillingpar som er eneggede, alle var prikk like til den siste vekst-innspurten på ungdomsskolen, da ble de mye lettere å se forskjell på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...