AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Okey her er greia, ser det ofte blir skrevet i tråder om at man må være frempå for å bli kjent med damer på byen. I mitt tilfelle er det stikk motsatt. 90% av gangene jeg er på byen, er jeg kun der for å ha det morro med kompiser og sitte å prate piss og treffe kjentfolk. Da ordner jeg meg som oftest ikke så mye på håret, og bryr meg generelt mindre om hvordan jeg ser ut, og jeg er overhode ikke interessert i å sjekke damer. I disse tilfellene blir jeg veldig ofte sjekket opp av jenter, og det blir veldig mye intens øyekontakt. De andre 10% av gangene jeg er ute så ordner jeg meg mer, slik at jeg personlig synes at jeg ser grei ut, og kanskje ser meg en del rundt på utstedene. Disse gangene får jeg ingen blikk eller noe som helst, bare av kjentfolk. Det er samme historien på vanlige dager. Når jeg skal på kino eller ut å spise med kompiser for eksempel, så ordner jeg meg litt for å se ut som folk, og jeg får liksom ikke øyekontakt med jenter noe sted. Men når jeg er på trening, og av og til bare har på meg en caps, eller ikke ordner meg, så er det veldig mange jenter som ser på meg. Det samme hvis jeg akkurat har stått opp, bare klæsjer litt voks i håret og drar på butikken, og igjen får jeg veldig mye blikk og øyekontakt. Med andre ord, det er da jeg ikke bryr meg noe særlig om hvordan jeg ser ut jeg får oppmerksomhet. Å nei, jeg er står ikke 30 min foran et speil når jeg faktisk ordner meg. Tror dere kanskje at det som skjer er at jeg får en ubevisst "arroganse" over meg når jeg synes at jeg ser okey ut, og at jeg blir mer avslappet i holdning når jeg ikke bryr meg? Tror kanskje det kan være noe...at når man er fornøyd med hvordan man ser ut, så blir man kanskje litt mer "fornøyd" i holdningen og kroppspråket. Når har jeg begynt å bry meg mindre hele tiden, til å med latt skjegget gro, og det funker som bare juling. Noen som har/har hatt det lignende`? Anonymous poster hash: 5306f...88a
Pixxie Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Tror nok mange jenter liker den der ustrigla looken. Meg selv inkludert. Og tredagersskjegg slår glattbabert tryne any day! Er mye mulig at du framstår som mer arrogant når du dresser deg opp, men er nok også mange jenter som føler at du lett kan avvise dem hvis de ikke er en 10'er når du ser ut som du er bevisst på utseende? Bare en ide... 3
Pixxie Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Ah, må ikke glemme bad boy looken. Er jo flere av oss som finner det meeget spennende! Ser du litt ustrigla ut kan du fort forveksles med en bad boy
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Er ikke glætt. Har ganske kort hår, og lager ikke noe glatt frisyre. Har aldri fått høre at jeg virker sånn :S TS. menmen, det er fiksa nå uansett Anonymous poster hash: 5306f...88a
absinthia Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Tror det har med at man slapper mer av, når man ikke gidder å bry seg så mye. Har erfart det samme: slengte jeg bare på meg jakke og converse og gikk for å ta en pils med en venninne på puben, formelig flokket mennene seg rundt oss - når vi var mer striglede var de litt mer tilbakeholdne.
Cordelia Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 (endret) Er ikke glætt. Har ganske kort hår, og lager ikke noe glatt frisyre. Har aldri fått høre at jeg virker sånn :S TS. menmen, det er fiksa nå uansett Anonymous poster hash: 5306f...88a Snakket om at du kunne fremstå slik. Kanskje ser du mer liketil og laidback ut når du ikke tenker sjekking, men bare har det ålreit med kamerater. Endret 15. mars 2014 av Cordelia
Gjest Heartbeat Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Kanskje du ser ut som en sleip soss når du ordner deg? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 Tror det har mest med hva du utstråler Når man "bevisst" går inn for å sjekke litt, synes det. Jeg får alltid mengder med mer oppmerksomhet når jeg går i kun jeans, t-skjorte, sneakers og hestehale Anonymous poster hash: 5c55e...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå