AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Hei dere. Har sånne såkalte ridebukselår, der fettet legger seg på en uheldig plass på siden av lårene. Er generelt veldig slank fra før av, og noen vil nok si at jeg er undervektig. Kan dette trenes bort med riktig styrketrening og mye mat? eller er jeg bare født "uheldig", og at dette er noe jeg må leve med? Eksempel:http://www.plastikkirurgi.nu/wp-content/bilder/vannassistert-fettsuging-bodyjet/bodyjet-hofter2.jpg Nå ser ikke jeg sånn ut da, men har forsatt små hint av fett der. Anonymous poster hash: 01244...56e
Maximillian Cohen Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Du kan ikke punkforbrenne fett. Hvor fettet plasserer seg på kroppen er avhengig av gener. Skal du ha det vekk må du ned i fettprosent. Om det er slik at du er redd for å bli for tynn på resten av kroppen kan du kompansere for dette ved å legge på deg muskelmasse.
teneighty Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Knebøy, utfall og markløft er fine øvelser for rumpe og lår, ikke minst mage og rygg! Pass på at teknikken sitter før du drar på med for mye vekter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå