AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Dere som er i et forhold; hvordan i alle dager kan dere ha det OK med at partneren din har slikket flere underliv/ hatt flere andre menns snabeler i munnen? Hvem vet til og med begge kanskje og! Rett og slett vært intime med andre for så å være det med deg og antageligvis kommer til å være med enda fler! For nesten 80% av ekteskap i norge blir til skilsmisse og tenk dere da hvor mange forhold! Og som det klassiske KG utsagnet indikerer på, "dump han/henne" Og en annen ting som også bygger på at partneren deres med stor sannsynlighet kommer til å hoppe over til en annen underliv i fremtiden må jo være den jævla økonomien! Jeg har jobbet i dagligvarehandelen og det er så KVALMT og se mennesker som står å kysser på hverandre kjøper hver sine ting, hva i alle dager feiler det det dere?! Hvis dere virkelig er glade i hverandre og ikke ser en slutt på livene deres sammen; hvorfor i alle dager må han betale for sine ting og hun betale for sine? Det er nesten like tragisk som barn som låner bort peger til foreldre for så å måtte få drtte tilbake. Husker en vennine av meg sa "ååå, mamma skylder meg 100 kroner, hun gir de aldri tilbake jo!" Hvor mye foreldrene dere har brukt på dere oppgjennom oppveksten deres kommer du aldri tilbå klare å betale ogjen, så hvis de en gang må låne en tusenlapp, så la de få den jævla 1000lappen da! Kvalmende! Dette er bare NOEN av de kvalmeste grunnene jeg har til at jeg aldri ente opp med en borsk gutt! Ovverraskende jeg fant en med samme syn på et FORHOLD som meg, jeg som nesten bare har norske venner! Oppsumering: #1 deres partner har med STOR sannsynlighet, slikket flere andre kvinners underliv/flere andre menns peniser! Og kommer nesten GARANTERT gjøre det med enda flere etter dere! Uansett om dere nå skal prøve å fornekte at dere ikke bryr dere så tror jeg ikke noe på det. Så forestill dere parneren deres nå da, med alle de han/hun har knullet/sug/slikket/dusjet osv med og si meg igjen, dere kan med hånden på hjerte ikke bry dere noe om det? #2 er dere ute å handler matvarer hva i helvete mener dere med å betale hver sin melk/hver sitt brød! For det er faktisk det dere gjør når den ene betaler denne gangen og den andre betaler neste gang eller så fint som dere spør "kan dudele regningen i to?" Jeg skjønner når venner gjør det, men med den dere er sammen med og dere gjør dette skjønner jeg ikke hvordan den som tjener minst ikke føler det er som et slag i trynet eller "mine penger er for verdifulle for en som deg for vi kommer uansett ikke til å være sammen for evig" (dere ser vel en evig fremtid med partneren deres? HÅPER jeg? Hvorfor da være sammen med han/hun hvis ikke) #3 lån til foreldre er skammelig å få tilbake! Alt fra 1 krone til 1 million! Har di såpass mye at du kan låne bort 1 million på strak arm da har du sikker masse mer, dette er foreldrene dine! Som har gitt den ly/mat/klær OSV gjennom oppveksten din! Hilsen en jente på 25 år som er veldig glad i bordmenn, men ikke kan fordra den jævla kulturen deres. Anonymous poster hash: 809be...205 5
Edvarda Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Du store... Heretter kommer jeg til å spleise på krona når jeg er på butikken med en mann, i håp om at du sitter i kassa 24
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Hvordan vet du om det er et nyforelsket par eller ikke? Er ikke vanlig å ha felles økonomi første uka Anonymous poster hash: 0e501...b62 9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Du store... Heretter kommer jeg til å spleise på krona når jeg er på butikken med en mann, i håp om at du sitter i kassa Skrev har jobbet, ikke jobber ;-) var mens jeg gikk på vgs, så hvis du ikke kan skru tilbake tiden så må jeg nok ta håpet i fra deg og si at du aldri kommer til å møte meg i kassen som en ekspeditør ;-)Anonymous poster hash: 809be...205
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Hahahah Anonymous poster hash: 619f1...d62 4
kaprifolen Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 For det første bør du skekke statistikken din... For det andre bør du innse at offentlig kyssing slett ikke trenger bety rotfestet forhold. For det tredje: hvorfor skulle du bry deg om andres partnere hvis ikke de gjør det selv? 14
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 er ikke sånn at man begynner med felles økonomi etter første daten akkurat da. så med mindre du kjenner vedkommende så syns jeg ikke du har noen sak der. ALLE par er forskjellige og de fleste er fornøyde med hvordan de lever sitt liv statistikken din er langt ut på jordet ang skilsmisser http://www.ssb.no/befolkning/statistikker/ekteskap/aar/2014-02-20#content DER: der står det at av 23.400 ekteskap som ble inngått i 2013 var det bare 9700 som endte i skilsmisse. ja, det var 10.900 par som tok ut separasjon, men det det var ikke alle der som skilte seg heller SÅH Anonymous poster hash: e6d83...317 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Hvordan vet du om det er et nyforelsket par eller ikke? Er ikke vanlig å ha felles økonomi første ukaAnonymous poster hash: 0e501...b62 You made my point! Kvalmende, nyforelsket in my ass, bare en unnskyldning fordi dere vet dere aldri kommer til å vare evig og derfor tør dere ikke å bruke en verdifull krone ekstra på en til som snart kommer til å være igjen i samme bås som de 100 exene deres! Men det er jo også det jeg har prøvd å forklare, ekkelt at dere går rundt nyforelsket i en uke for så å finne en annen å dusje med bår den "nyforelsket"- følelsen er borte.. Anonymous poster hash: 809be...205
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 You made my point! Kvalmende, nyforelsket in my ass, bare en unnskyldning fordi dere vet dere aldri kommer til å vare evig og derfor tør dere ikke å bruke en verdifull krone ekstra på en til som snart kommer til å være igjen i samme bås som de 100 exene deres! Men det er jo også det jeg har prøvd å forklare, ekkelt at dere går rundt nyforelsket i en uke for så å finne en annen å dusje med bår den "nyforelsket"- følelsen er borte..Anonymous poster hash: 809be...205 hvem er det som har såret deg så grusomt at du må bruke andre par som hakkekyllinger egentlig? Anonymous poster hash: e6d83...317 28
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Borsk gutt og bordmenn? Jeg bekymrer meg mer for norskkunnskapene blant nordmenn når jeg leser på KåGe. Anonymous poster hash: 26281...78c 16
Pusheen Skrevet 14. mars 2014 #11 Skrevet 14. mars 2014 Damn så bitter vi var i de sene kveldstimer da. 3
Fuglen Skrevet 14. mars 2014 #13 Skrevet 14. mars 2014 Oi! Er du seriøs her? Ellers synes jeg nesten litt synd på deg, som dømmer fremmede menneskers valg anonymt på nettet. Hvem tror du bryr seg om hva du mener om dem? 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #14 Skrevet 14. mars 2014 er ikke sånn at man begynner med felles økonomi etter første daten akkurat da. så med mindre du kjenner vedkommende så syns jeg ikke du har noen sak der. ALLE par er forskjellige og de fleste er fornøyde med hvordan de lever sitt liv statistikken din er langt ut på jordet ang skilsmisserhttp://www.ssb.no/befolkning/statistikker/ekteskap/aar/2014-02-20#content DER: der står det at av 23.400 ekteskap som ble inngått i 2013 var det bare 9700 som endte i skilsmisse. ja, det var 10.900 par som tok ut separasjon, men det det var ikke alle der som skilte seg heller SÅH Anonymous poster hash: e6d83...317 Ups, mente ikke å trykke liker på innlegget ditt. Men sjekke fakta sier du? Du oppga samme fakta som meg (nesten)! Kan eg spørre hvor mange som finner tilbake etter en seperasjon? Og du vet at man må ha vært separert en stund for å kunne ta ut skilsmisse, hvis jeg ikke tar heelt feil nå da! Så "SÅH " til deg selv ;-) Anonymous poster hash: 809be...205
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #15 Skrevet 14. mars 2014 Det var da svært så opptatt du var av underliv. Underernært? Anonymous poster hash: bcf0a...3c1 15
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #16 Skrevet 14. mars 2014 Borsk gutt og bordmenn? Jeg bekymrer meg mer for norskkunnskapene blant nordmenn når jeg leser på KåGe.Anonymous poster hash: 26281...78c Skylder på en knøttliten tuchskjerm! bokstavene B og N står rett ved siden av hverandre, ser jeg må bli flinkere til å trykke på riktige steder ja! :-)Anonymous poster hash: 809be...205
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #17 Skrevet 14. mars 2014 Ups, mente ikke å trykke liker på innlegget ditt. Men sjekke fakta sier du? Du oppga samme fakta som meg (nesten)! Kan eg spørre hvor mange som finner tilbake etter en seperasjon? Og du vet at man må ha vært separert en stund for å kunne ta ut skilsmisse, hvis jeg ikke tar heelt feil nå da! Så "SÅH " til deg selv ;-)Anonymous poster hash: 809be...205 hvordan får du 9700 av 23400 til å bli nesten 80% når det ikke en gang er 50% av totalen for 2013?? svar meg på det du ^^ Anonymous poster hash: e6d83...317
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #18 Skrevet 14. mars 2014 Det var da svært så opptatt du var av underliv. Underernært?Anonymous poster hash: bcf0a...3c1 HA HA! Klarte å trykke på liker-knappen i stedet for svar knappen! Men så til svarer mitt; den tok jeg ikke, hva har underliv med underernært å gjøre?Anonymous poster hash: 809be...205
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #19 Skrevet 14. mars 2014 Og du sier jatakk til å leve sammen med en kvinneundertrykker, en voldsmann og en utro mann resten av ditt liv du da...? Og siden du er så religiøs, hva får deg til å tro at de mennene du kjenner som er på "riktig" side aldri har hatt snabelen sin inni andre kvinners hull? Du får ikke meg til å tro at noen av de er jomfruer inntil de gifter seg med slike som deg.. Anonymous poster hash: 9cdf1...7ec 9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #20 Skrevet 15. mars 2014 hvordan får du 9700 av 23400 til å bli nesten 80% når det ikke en gang er 50% av totalen for 2013?? svar meg på det du ^^Anonymous poster hash: e6d83...317 Svarer deg med glede; 9.700 skilsmisser av 23.400 ekteskap = 14.700 ekteskap. Av disse 14.700 ekteskapene endte 10.900 med seperasjon så da står vi igjen med 3.800 ekteskap som overlevde av totalt 23.400!! Dette utgjør 84% av alle ekteskap i 2013, og så kan vi si at 4% av seperasjonene overlevde og da faller vi på jo, 80% alikevell!Anonymous poster hash: 809be...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå