AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 hei Overskriften er vel selvforklarende. Gift i mange år, ikke vært bra med min kone. Traff en yngre kvinne, jeg er 36 hun er 29. Gjorde ikke noe galt men vurderer nå å gjøre det. Prøvd å komme ut av dette ekteskapet, hun nekter - vil prøve fortsatt. Jeg vil ikke, er der nå at jeg vurderer å ikke bare komme hjem en natt. Ta imot tilbudet fra hun andre - ikke interessert i noe langsiktig. Hun er for ung og tror ikke hun tåler mine forpliktelser (forelsket i henne da). To unger og vansklig med å se løsninger....... noen råd. Ikke gjør det med hun andre, antar jeg er svaret men kanskje noen har verdifull input mvh ts Anonymous poster hash: 473eb...e59
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Vær mann nok til å fylle ut separasjonspapirene, send de inn, finn en ny leilighet og flytt - UTEN Å ROTE MED EN KVINNE DU IKKE ER SERIØST INTERESSERT I... Anonymous poster hash: 198dc...bb5 29
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Gjør ting i riktig rekkefølge, er mitt råd. Hvilket innebærer å flytte fra din kone før du har sex med med en annen kvinne. Du kommer til å påføre din kone et skikkelig traume, dersom du bare uteblir en natt. Hun får det forferdelig tungt i lang tid. Det kommer også til å ramme dine barn. Anonymous poster hash: 51e78...b68 17
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Hvis du har så lav moral at du vil ha sex med en annen mens du er gift med din kone så kan du vel bare ha det så godt. Har null respekt for sånne som deg. Hvordan klarer du å se deg selv i speilet når du i det hele tatt vurderer å gjøre noe sånt? Forstår du at du kan ødelegge livet hennes? Og barna kommer vel til å bli ufattelig skuffet over deg. Du burde selvfølgelig skille deg før du innleder noe med en annen. Tragiske menneske. Anonymous poster hash: 170c7...888 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Ikke for å være slem med deg ts, men har du ikke INTEGRITET og selvrespekt?? Du og flere menn, hva er det med dere? Vurderer å ha sex med en annen istedenfor å ordne opp i ting først, flytte og alt det der! Slik jeg ser det har kvinner mye mer selvrespekt og integritet som faktisk flytter og ordner opp i papirene sine før de hopper til sengs med noen de ikke ønsker noe seriøst med! Jeg blir så provosert! Anonymous poster hash: 198dc...bb5 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Vær mann nok til å fylle ut separasjonspapirene, send de inn, finn en ny leilighet og flytt - UTEN Å ROTE MED EN KVINNE DU IKKE ER SERIØST INTERESSERT I... Anonymous poster hash: 198dc...bb5 ikke like flink med store bokstaver i farger men får gjøre ett forsøk... JEG VIL FYLLE UT DE PAPIRENE HUN NEKTER... UTROSKAP KAN KANSKJE FÅ HENNE TIL Å FORSTÅ AT DETTE ER ALVORLIG. sorry til alle andre som måtte lese så store bokstaver mvh ts Anonymous poster hash: 473eb...e59 2
absinthia Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Jeg synes absolutt at du skal være en real mann og ende det forrige forholdet ditt, før du hopper inn i noe nytt. Den nye dama kommer neppe til å stole særlig godt på deg om hun vet at du var utro i ditt forrige forhold, selv om det er henne du er utro med og at hun ville dette selv. Tipper hun kommer til å se for seg at du løper etter andre så fort dere får en bitteliten knute på tråden.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 ikke like flink med store bokstaver i farger men får gjøre ett forsøk... JEG VIL FYLLE UT DE PAPIRENE HUN NEKTER... UTROSKAP KAN KANSKJE FÅ HENNE TIL Å FORSTÅ AT DETTE ER ALVORLIG. sorry til alle andre som måtte lese så store bokstaver mvh ts Anonymous poster hash: 473eb...e59 Nå er jeg ikke med. Du vil være utro slik at hun da fyller ut skilsmissepapirer? For ditt krav om skilsmisse er ikke nok? Anonymous poster hash: f0313...78b 1
absinthia Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 ikke like flink med store bokstaver i farger men får gjøre ett forsøk... JEG VIL FYLLE UT DE PAPIRENE HUN NEKTER... UTROSKAP KAN KANSKJE FÅ HENNE TIL Å FORSTÅ AT DETTE ER ALVORLIG. sorry til alle andre som måtte lese så store bokstaver mvh ts Anonymous poster hash: 473eb...e59 få tak i papirene og send inn med din underskrift på, dersom hun nekter Hvis en part ikke vil skrive under på papirene, får man en ny frist fra fylkesmannen ( eller noe sånt) man må skrive under på at man har mottat beskjed om at partnern vil skilles, skriver man ikke under på denne kommer namsmannen og avkrever en underskrift av henne, skriver hun ikke under blir du skilt med dom. 4
Edvarda Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Jeg skjønner at det er vanskeligere å skilles når partneren sier nei, men du må faktisk ta ansvaret for eget liv og si "Jo". Og så flytter du ut, og sender inn din del av papirene. Og så får du vurdere om du vil treffe den nye. Og så skal du la være å være en drittsekk mot den nye fordi du har dårlig samvittighet for ekskona og alt du har stelt i stand. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #11 Skrevet 14. mars 2014 ikke like flink med store bokstaver i farger men får gjøre ett forsøk... JEG VIL FYLLE UT DE PAPIRENE HUN NEKTER... UTROSKAP KAN KANSKJE FÅ HENNE TIL Å FORSTÅ AT DETTE ER ALVORLIG. sorry til alle andre som måtte lese så store bokstaver mvh ts Anonymous poster hash: 473eb...e59 Hun kan være så uenig hun vil. Du printer ut separasjonpapirene, fyller de ut, sender de inn, og sørger for å få deg en egen leilighet, pakker alt som er ditt og flytter. I mellomtiden går separasjonen sin gang, har dere barn blir dere innkalt til megling, og dersom hun nekter å signere blir det politiet som oppsøker henne og gir henne beskjed om at separasjon er innvilget og krever underskrift fra henne. Deretter tar det ett år før du kan søke om skilsmisse og prossessen er nesten den samme. Du behøver med andre ord ikke å bekymre deg for at hun nekter. vil du skilles, så begynner du med separasjonspapirene. Å hoppe til sengs med en annen dame er bare tull og idiotskap. Forstår du nå? Anonymous poster hash: 198dc...bb5 8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #12 Skrevet 14. mars 2014 få tak i papirene og send inn med din underskrift på, dersom hun nekter Hvis en part ikke vil skrive under på papirene, får man en ny frist fra fylkesmannen ( eller noe sånt) man må skrive under på at man har mottat beskjed om at partnern vil skilles, skriver man ikke under på denne kommer namsmannen og avkrever en underskrift av henne, skriver hun ikke under blir du skilt med dom. Er det slik en blir skilt ved dom altså? Jeg trodde en måtte be om det selv? Anonymous poster hash: 198dc...bb5
Tba Skrevet 14. mars 2014 #13 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Ikke for å være slem med deg ts, men har du ikke INTEGRITET og selvrespekt?? Du og flere menn, hva er det med dere? Vurderer å ha sex med en annen istedenfor å ordne opp i ting først, flytte og alt det der! Slik jeg ser det har kvinner mye mer selvrespekt og integritet som faktisk flytter og ordner opp i papirene sine før de hopper til sengs med noen de ikke ønsker noe seriøst med! Jeg blir så provosert! Anonymous poster hash: 198dc...bb5 Du tar feil når du hevder at kvinner har så mye mer integritet og selvrespekt enn menn og derfor ikke er utro før flytter ut. Det er nok like mange kvinner som menn er like råtene som TS tenker på å være. Til TS Det er bare å levere inn papirene selv din kone ikke har fylt dem ut. Dere blir separert og skilt uansett om hun skriver under, men det tar litt lengre tid. Ikke vær utro, det vil bare gjøre skilsmissen mye styggere og barna dine vil lide mye mer enn nødvendig. Pluss at alle vil med rette syns at du er verdens største drittsekk Endret 14. mars 2014 av Tba 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #14 Skrevet 14. mars 2014 Noen menn burde seriøst aldri ha giftet seg og fått barn, når de synes det er greit å bare være utro med den første og beste kvinnen de ser. Gid det nesten var forbudt med skilsmisse, da hadd de vel klart å tenke seg om et par ganger først. Anonymous poster hash: 8b77b...932 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #15 Skrevet 14. mars 2014 Du tar feil når du hevder at kvinner har så mye mer integritet og selvrespekt enn menn og derfor ikke er utro før flytter ut. Det er nok like mange kvinner som menn er like råtene som TS tenker på å være. Til TS Det er bare å levere inn papirene selv din kone ikke har fylt dem ut. Dere blir separert og skilt uansett om hun skriver under, men det tar litt lengre tid. Ikke vær utro, det vil bare gjøre skilsmissen mye styggere og barna dine vil lide mye mer enn nødvendig. Pluss at vil med rette syns at du er verdens største drittsekk Jeg kjenner ihvertfall til mange flere kvinner som har mer integritet enn menn og som gjør det riktige. Anonymous poster hash: 198dc...bb5
Tba Skrevet 15. mars 2014 #16 Skrevet 15. mars 2014 (endret) Jeg kjenner ihvertfall til mange flere kvinner som har mer integritet enn menn og som gjør det riktige. Anonymous poster hash: 198dc...bb5 At du kjenner til flere menn enn kvinner som er utro betyr ikke at det er slik. Jeg kjenner til langt flere kvinner enn menn som har vært utro. Vi har begge to alt for lite statistikk for kunne komme med noen påstand utifra det vi kjenner til omgangskrets våre. Men det jeg bygger min påstand på er nyere statistikk som sier at flere kvinner er utro enn menn. Uansett så er vi enige om at det totalt forkastelig å være utro, både for menn og kvinner Endret 15. mars 2014 av Tba
Gjest LadyGlaGla Skrevet 15. mars 2014 #17 Skrevet 15. mars 2014 Du er kynisk, kald og en stor egoist TS. Jeg håper hun nye ser dette, slik at hun blir forskånet fra deg. Stakkars kona di, og stakkars ungene dine. Og ja, jeg glemte, feig er du også. Men for all del, jeg har sette dette før, og jeg har null respekt for slike som deg. Patetisk! 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #18 Skrevet 15. mars 2014 At du kjenner til flere menn enn kvinner som er utro betyr ikke at det er slik. Jeg kjenner til langt flere kvinner enn menn som har vært utro. Vi har begge to alt for lite statistikk for kunne komme med noen påstand utifra det vi kjenner til omgangskrets våre. Men det jeg bygger min påstand på er nyere statistikk som sier at flere kvinner er utro enn menn. Uansett så er vi enige om at det totalt forkastelig å være utro, både for menn og kvinner Utroskap er noe dritt ja. Og jeg har null respekt for menn som velger å bryte et forhold med å være utro, fremfor å ordne skikkelig opp i ting. Anonymous poster hash: 198dc...bb5 1
Gjest lillelarve Skrevet 15. mars 2014 #19 Skrevet 15. mars 2014 Jeg forstår dine frustrasjoner, men helt ærlig talt ville jeg ikke hatt sex med en annen kvinne (mann, om det var meg) før jeg hadde flyttet ut og gjort det mer "offisielt" i den forstand at din kone forstår at du mener alvor og at det er helt over mellom dere.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #20 Skrevet 15. mars 2014 få tak i papirene og send inn med din underskrift på, dersom hun nekter Hvis en part ikke vil skrive under på papirene, får man en ny frist fra fylkesmannen ( eller noe sånt) man må skrive under på at man har mottat beskjed om at partnern vil skilles, skriver man ikke under på denne kommer namsmannen og avkrever en underskrift av henne, skriver hun ikke under blir du skilt med dom. Jeg googlet dette, og en får ikke skilsmisse ved dom uten at det er vold og mishandling med i bildet feks. I alle andre tilfeller, er det separasjon, og ett år senere, skilsmisse. Anonymous poster hash: 198dc...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå