AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Hei. Jeg er ei jente på 21 år, og har noen kilo for mye, dessverre. Har som mål å gå ned 10kg til sommeren. Men et at de største kompleksa jeg har for kroppen min er "valker" som legger seg på ryggen (der med bh stroppen). Vet noen her om gode øvelser som kan fjerne dette? Eller går det bort når man går ned i vekt? Jeg hater å gå med stramme klær, eller noe annet som viser det.. Vil gjerne tørre og vise meg i bikini for første gang på 5 år. Blir glad for alle svar! Anonymous poster hash: c7217...b3a
Gjest Runforit Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Hei.Jeg er ei jente på 21 år, og har noen kilo for mye, dessverre.Har som mål å gå ned 10kg til sommeren. Men et at de største kompleksa jeg har for kroppen min er "valker" som legger seg på ryggen (der med bh stroppen). Vet noen her om gode øvelser som kan fjerne dette?Eller går det bort når man går ned i vekt? Jeg hater å gå med stramme klær, eller noe annet som viser det.. Vil gjerne tørre og vise meg i bikini for første gang på 5 år. Blir glad for alle svar! Anonymous poster hash: c7217...b3a Hei De vil forsvinne når fettprosenten går ned. Hvor høy er du og hvor mye veier du? Trener du noe?
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Mine antydninger til det synes ihvertfall når jeg runder et visst antall kilo. De går bort når du blir slankere.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Join da club! Jeg er 170 og 67kg, og jeg har også valker der bak, uansett åssen BH jeg bruker. Men nå skal det sies at fett på ryggen er noe som går i familien hos oss jentene:P Men er på tur ned i vekt selv, så de må nå forsvinne en eller anna gang:) For som Runforit sier; det forsvinner når fettprosenten går ned:) Anonymous poster hash: 84215...7d4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 man kan ikke punktslanke seg. Man på trene og spise riktig over tid, da går fettprosent og vekta ned. Anonymous poster hash: 7e420...97c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Jeg er ca 157 - 70kg, så ja litt mer enn et par kilo for mye. Men jeg tenker at en vekt på rundt 60 vil passe meg fint. Jeg trenger ca 2-3 ganger i uken . Trener ganske mye styrke, men vil det være bedre og fokusere mer på kondisjon? Anonymous poster hash: f372e...714
Gjest Runforit Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Jeg er ca 157 - 70kg, så ja litt mer enn et par kilo for mye. Men jeg tenker at en vekt på rundt 60 vil passe meg fint.Jeg trenger ca 2-3 ganger i uken . Trener ganske mye styrke, men vil det være bedre og fokusere mer på kondisjon? Anonymous poster hash: f372e...714 Kombinasjon er også bra Fettprosenten vil gå ned så lenge du ligger på et moderat underskudd. Da vil du ikke tære bort verdifull muskelmasse(muskler brenner fett 24/7 så de vil du beholde). Kardio er bra for kun fettforbrenningen sin del, men styrke er bra så du får mer muskler. Med mer muskler og moderat underskudd så vil målene dine gå ned og fettprosenten vil synke
Elanore Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har alltid hatt lett for å få høy fettprosent selv med lavere vekt, men har nylig gått ned mye (15 kg+) og merker STOR forbedring. Det er bare å glede seg! Jeg er storfornøyd med endringen selv om jeg fint får en god håndfull der enda, så det sier litt om hvor ille utgangspunktet var... Det går seg til når fettet forsvinner! Join da club! Jeg er 170 og 67kg, og jeg har også valker der bak, uansett åssen BH jeg bruker. Men nå skal det sies at fett på ryggen er noe som går i familien hos oss jentene:P Men er på tur ned i vekt selv, så de må nå forsvinne en eller anna gang:) For som Runforit sier; det forsvinner når fettprosenten går ned:) Anonymous poster hash: 84215...7d4 Liker uttrykket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå