AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Vi har en sønn på 4 år som elsker oppmerksomhet, har energi fra morgen til kveld og vil alltid at en eller begge av foreldrene engasjerer seg i han og er med på ting han vil. Men vet jo at med tiden så vil det bli "teit" å være med foreldrene sine, og barna ønsker mer å være på rommet osv? Skjer dette med alle barn? Og evnt når starta det med dine barn? Anonymous poster hash: afbeb...b8c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 I tenårene. Så er nok ei stund til enda for deres del. Anonymous poster hash: f4d84...063 4
Mafalda Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Ikke sikkert at det skjer i det hele tatt At han etterhvert blir er opptatt av å være for seg selv og ikke ha dere hengende rundt, er nok en naturlig utvikling. Hos oss har det gått gradvis- i løpet av barneskolen har de år for år tatt mer ansvar og etter hvert begynt å orge sine egne sosiale liv. Å forsvinne inn på rommet for å være i fred og dille med egne greier følger litt det samme mønsteret. Men det er også mange som kommer seg vel igjennom tenårene uten å noen gang synes det er "teit" å være med foreldrene. Og når ungene har blitt såpass store så er det vel vanligere at foreldrene er lykkelige over å få være med på ting, heller enn at vi synes det er mas
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Det skjer gradvis gjennom skoletiden, at de blir mer selvstendige. Er mer sosiale og er mer på rommet for seg selv. Jeg har en 13 åring, og hun er veldig sosial, så ser henne ikke så mye lenger. Men vi prøver å ha en fast filmkveld i uken. Og vi finner fortsatt på ting sammen. Og jeg er veldig glad for all tid hun tilbringer med meg nå. Anonymous poster hash: 47995...8a8
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Min er snart 8 og det har ikke skjedd ennå. Jeg får så mye kos og kjærlighet og jeg KOSER meg! Anonymous poster hash: e8d24...00e
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Har en 13-åring i heimen som gjerne tilbringer tid med sine gamle foreldre Anonymous poster hash: 2edb2...75d
Catlin Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Tror det er litt avhengig av hva det er. Det hadde nok ikke fallt i veldig god jord hvis jeg hadde begynt på taekwondo med eldstemann. Men i andre settinger er det helt greit å være sammen med mamma.
Silfen Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Min på snart 16 henger ikke med meg. Men 12-åringen gjør. Han er gutt, det er kanskje litt forskjell.
Kladd Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Har ikke barn, men for meg starta det da jeg var 11-12 ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå