Gjest studentene Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Jeg trives veldig godt alene, mer enn å være med andre. Blir ofte veldig sliten når jeg har vært med mine venner, mye pga en ubevisst konkurranseinstilling mange av de har, og ikkeminst: suget etter å være den som har oppmerksomhet. Jeg sier ofte nei til å være med dem, vil heller være hjemme og slappe av med familien om jeg først har fri. Jeg har ellers to andre gode venner, som jeg virkelig elsker å være med. De kan jeg virkelig være med flere uker, og vi har det fortsatt like koselig. Når jeg er med de føles det veldig deilig og avslappet, og jeg har ikke det behovet for å hvile i flere timer etter jeg har vært med dem, noe jeg har med de førstnevnte vennene. Har jeg kommet i en feil jentegjeng tror dere, eller er det bare sånn at noen trives best alene? Anonymous poster hash: 4d534...b6b Anonymous poster hash: 4d534...b6b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Jeg trives veldig godt alene, mer enn å være med andre. Blir ofte veldig sliten når jeg har vært med mine venner, mye pga en ubevisst konkurranseinstilling mange av de har, og ikkeminst: suget etter å være den som har oppmerksomhet. Jeg sier ofte nei til å være med dem, vil heller være hjemme og slappe av med familien om jeg først har fri. Jeg har ellers to andre gode venner, som jeg virkelig elsker å være med. De kan jeg virkelig være med flere uker, og vi har det fortsatt like koselig. Når jeg er med de føles det veldig deilig og avslappet, og jeg har ikke det behovet for å hvile i flere timer etter jeg har vært med dem, noe jeg har med de førstnevnte vennene. Har jeg kommet i en feil jentegjeng tror dere, eller er det bare sånn at noen trives best alene?Anonymous poster hash: 4d534...b6b Anonymous poster hash: 4d534...b6b Du er i feil gjeng. Dropp den første gjengen - de bare sliter deg ut. Prøv heller å finne flere av de som du virkelig trives å være sammen med. Anonymous poster hash: 314b2...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå