Susa Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Jeg skal lage sitroncupcakes til en bursdag. Men jeg syns ikke smørkrem er så godt. Har dere noen andre forslag til topping? (Har en sitronfromasj-oppskrift som er kjempegod, men blir kanskje litt vanskelig å sprøyte på cupcakes? Bruker jeg mindre gelantin blir den jo rennende? Og passer det i det hele tatt på cupcakes?) Endret 14. mars 2014 av Susa
Gjest Carousel Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Jeg hadde forsøkt en kremostglasur med vanilje og melis Nesten sånn man har på gulrotkaken!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 sveitsik marengs som du brenner med crem brule brenner. Passer veldig godt med syrlig sintronsmak fra muffinsen... Anonymous poster hash: 5d05a...851
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 ps. den sveitiske marengsen lages ved å bland eggehvite og sukker over vannbad. Litt ulike oppskrifter - noen der du mikser til riktig konsistens hele tiden over vannbadet. Andre oppsrkifter hvor du varmer miksen til 70 grader for så å kjøre den i en miksmaster i 10 min Anonymous poster hash: 5d05a...851
Gjest tuppesjura Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Jeg bruker smørkrem med sitronsaft i. Synes det blur frisk og godt. Alternativt kan du jo bruke bare melisglasur, evt angrl festher icing eller noe i den sur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå