Gå til innhold

Stankelben! Haha..!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

legday.jpg

um5w.jpg

Anonymous poster hash: 64643...67c
  • Liker 3
Gjest Thai clinch
Skrevet

Ganske morsomt og ganske så sant. Kunne gjerne ha tatt med bilder av jenter som trener kun rumpa og ingenting annet som en slags motsats. Noen litt rare kroppsammensetninger der også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

462b0a42f76e233db8a58b33ad0d17dc688ae927

Anonymous poster hash: 80028...e9e
  • Liker 1
Skrevet

Ganske morsomt og ganske så sant. Kunne gjerne ha tatt med bilder av jenter som trener kun rumpa og ingenting annet som en slags motsats. Noen litt rare kroppsammensetninger der også.

Haha føler meg litt skyldig der. Her er det nemlig leg day every day. :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Skal ærlig innrømme at det er mye morsommere å trene bein enn overkropp, men jeg skipper aldri overkropptreningen.

Disse stankelbeinmannfolka er det ganske mange av, og snart har vel alle damer anderumper også :P Haha så brått for meg et slikt stankelbein med en anderumpedame. Må bli et fint par :fnise:

Anonymous poster hash: b2696...b22
Skrevet

Never skip leg day

Skrevet

Jeg sier ikke at alle disse som er avbildet har en unnskyldning, men på reddit har det dukket opp informasjon om flere av disse bildene der det kommer frem at vedkommende har vært skadet i strid, idrettskader osv og er under opptrening.

Jeg tror dette med å skippe "leg day" er et fenomen som tilhører 15-20år gamle wannabe bodybuildere. Jeg trener også sammen med en del vektløftere og de skipper overhodet ikke beindagene, men ingen av dem har noe spesielt store bein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...