Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som det er gjensidig, men vi har holdt oss innafor til nå..

Hva gjør jeg?

Litt dårlig dømmekraft, og vi to alene i litt for lenge og selvkontrollen kan fly ut av vinduet..

=(

Anonymous poster hash: 2807e...023
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg i det minste unna til han har avklart situasjonen med kjæresten sin. Utroskap ødelegger folk, og det vil du ikke være en del av!

Anonymous poster hash: 9ee21...08e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Si til han hva du føler, gjør det klart (mens du er stolt og selvsikker) at han kan få deg på den ærlige og redelige måten eller ikke i det hele tatt. Vent å se hva som skjer. Det er 10 % sjanse for at han satser på deg, og 90 % sjanse for at han blir hos sin nåværende.

Anonymous poster hash: 311a1...2d2
  • Liker 3
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Virker som det er gjensidig, men vi har holdt oss innafor til nå..

Hva gjør jeg?

Litt dårlig dømmekraft, og vi to alene i litt for lenge og selvkontrollen kan fly ut av vinduet..

=(

Anonymous poster hash: 2807e...023

Du holder deg unna

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor bra jeg hadde syntes en fyr var, ville jeg ikke vært tiltrukket av lenger om jeg visste at han var følelsesmessig utro. Det skal litt til å "falle for" noen mener jeg, og da har man i prosessen tatt noen valg som ikke var riktige..

Mange jenter tror at de er spesielle, og at når typen deres falt for dem (selv om han hadde dame) så er det den eneste gangen noe sånt kan skje. Men da tar de nok grundig feil.

Anonymous poster hash: 83435...f0b
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde latt ham være utro, tror du han hadde latt være å være utro med deg?

Anonymous poster hash: 18f2c...2c3

AnonymBruker
Skrevet

Enkelt... Hvis han er av typen som blir med på det, havner du plutselig i en suppe hvor han går frem og tilbake mellom deg og kjæresten sin, og du sliter deg ut på å prøve å være så attraktiv som mulig for at han skal velge deg. Så blir du smågal ford han vingler, og knust når han velger kjæresten. Noe de aller fleste gjør.

Eller så er han av typen som bare liker å flørte og gi deg forhåpninger, og det meste som kan skje er at du blir hodestups forelska og aldri får så mye som kysse med han.

Garanterer deg at du ikke er mer spesiell enn kjæresten hans. Du bare liker å tro det. Det er noe manipulerende menn kan spille på, hvis de vil ha i pose og sekk. Så vær forsiktig.

Anonymous poster hash: 15122...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...