AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Har en frisyre nå som jeg ikke liker så veldig godt.. Halvlangt og oppklipt. Holder på å spare og mens jeg gjør det så er det bare en frisyre jeg liker. Fletter! Ikke stramme pippifletter liksom, men litt sånn bustete. Er det rart og kanskje litt barnslig for ei på 27? Og umoderne? Anonymous poster hash: b1a4f...d7e
Gjest iGirl Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Du mener fletter som i en flette på hver side av hodet ? (random bilde, eneste jeg fant)
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Fletter er fint. Selv på voksne jenter. Anne Lindmo hadde fletter under et show og jeg ble dypt forelsket. Og til alle dere hobbypsykologer der ute: det handler ikke om at jenta/kvinnen skal se ung ut! Anonymous poster hash: 07776...d16
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Flette på hver side av hode ja. Men ikke sånne stramme men litt sånn tilfeldig og bustete.. Guide som jeg hater håret mitt nå. Fletter er eneste løsning føler jeg.. Jeg syns jeg ser ok ut med det men er vel sikkert litt barnslig.Anonymous poster hash: b1a4f...d7e 1
Gjest iGirl Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 I min bok er slike fletter forbeholdt jenter under 16 eller på soverommet. 6
Gjest black nailpolish Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Litt løse, rufsete fletter er kjempekult! Må begynne å gå med det igjen selv, takk for påminnelsen ^^ 1
Cottonera Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Slik jeg ser det er en tjukk flette mer sosialt akseptert en to "pippifletter". Jeg tror det kommer litt an på personligheten din, moren min kunne ha gått med slike fletter og ingen ville ha stusset fordi hun har en veldig .. spesiell stil og er en svært eksentrisk person. Hadde mattelæreren min som går veldig ordentlig kledd troppet opp med to fletter en dag, hadde jeg nok stusset litt. 3
Gjest Crazycatlady Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 Jeg syns som regel at det ikke er fint, og syns mange ser tåpelige ut med det. Spørs jo litt, men stort sett blir det nei. Men det er min mening, og uansett hva man gjør så vil noen alltid være uenig i at det er fint. 2
Zinnia Skrevet 15. mars 2014 #10 Skrevet 15. mars 2014 Jeg synes ikke flette på hver sin side gjør seg på voksne. Heller en enkelt flette bak/på en side, eller hva med å feste de opp? Da går det greit med to, det blir noe helt annet, ala dette eller dette f eks. Om du bruker masse fliseklemmer trenger du ikke ha så langt hår heller for å lage noe lignende. 2
Sylvari Skrevet 15. mars 2014 #11 Skrevet 15. mars 2014 slikt? http://www.hairstylestars.com/wp-content/uploads/2012/07/pigtails3.jpg http://www.seventeen.com/cm/seventeen/images/yv/school-two-braids-mdn-15167400.jpg http://cuteasianhair.com/wp-content/uploads/2011/10/cute-asian-hair-long-auburn-straight-braided-pigtails.jpg http://www.foxinflats.com.au/wp-content/uploads/2011/06/Jennifer-Love-Hewitt.jpg 1
student86 Skrevet 15. mars 2014 #12 Skrevet 15. mars 2014 Hvis du er komfortabel med det selv, ville jeg absolutt ha gjort det. Kjekt med litt forandring av og til :-) 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #13 Skrevet 16. mars 2014 For meg blir det noe barnslig med fletter i den alderen. Kan du like å samle det i en hestehale? Anonymous poster hash: cff3c...048
Sandie Skrevet 16. mars 2014 #14 Skrevet 16. mars 2014 Fletter kan være kjempefint:) Det er verken rart, barnslig eller umoderne etter min mening. Jeg bruker av å til å ha fletter på jobben, (mest av praktiske årsaker),men har fått mange komplimanger og jeg er over 30;) 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #15 Skrevet 16. mars 2014 To musefletter er for barn, ja. Men ikke en flette ned på siden. Litt sånn rufsete. Det kan da voksne også bruke. Vet ikke over 40 år, men mange i 30-årene bruker da det. Og det er fint. Oppsatte fletter vil jeg også påstå funker i den alderen. Anonymous poster hash: a6cfe...dc0 2
Avalon Skrevet 16. mars 2014 #16 Skrevet 16. mars 2014 Jeg er 27, og har idag to rotfletter, en på hver side. Kan ikke si at det ser barnslig ut, det er faktisk veldig fint. Fått mange komplementer idag for håret idag. Fletter er helt greit, uansett alder. Er ingen regel som sier at når du er over 16 år, er det kun en kjedelig hestehale som man kan gå med. Og det finnes så mange forskjellige typer fletter! 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 16. mars 2014 #17 Skrevet 16. mars 2014 Jeg er 27, og har idag to rotfletter, en på hver side. Kan ikke si at det ser barnslig ut, det er faktisk veldig fint. Fått mange komplementer idag for håret idag. Fletter er helt greit, uansett alder. Er ingen regel som sier at når du er over 16 år, er det kun en kjedelig hestehale som man kan gå med. Og det finnes så mange forskjellige typer fletter! Ja,fletter i mange ulike variasjoner er kjempefint det,men to musefletter syns jeg er barnslig på voksne damer. Men som sagt dette er min mening.Jeg går ikke rundt å misjonerer for å få folk til å slutte med noe bare fordi jeg ikke syns det er fint
Diane Skrevet 16. mars 2014 #18 Skrevet 16. mars 2014 Jeg kan godt finne på å flette håret i en stor, rufsete flette. Får bare positive tilbakemeldinger på det. To fletter kan være fint, men jeg ser for meg at det kommer an på situasjonen. Jeg kunne fint gått med håret sånn når jeg trente, hadde en casual dag hjemme, men det er neppe noe jeg hadde gått på jobb eller byen i. Ellers enig i at det finnes mange fine fletter som funker til de fleste formål. 1
Gjest Gemini7 Skrevet 16. mars 2014 #19 Skrevet 16. mars 2014 Jeg er midt i 30-åra og bruker fletter av og til, på bad hair days og ifm trening. Får ofte komplimenter da. Håret rammer ansiktet pent inn med to fletter, og så har jeg mørkt hår og ganske brun hud så har fått høre at jeg ser litt "indianeraktig" ut. jeg bruker også en del sminke hver dag så har fått høre at jeg derfor heller ikke ser barnslig ut med fletter.
Magnifique Skrevet 16. mars 2014 #20 Skrevet 16. mars 2014 Hei. Jeg synes fletter er feminint og pent, og overhodet ikke for ungt for deg som er 27, TS. Jeg husker ei lærerinne jeg hadde i biologi på videregående - hun hadde alltid håret i fletter. Og hun var 50 +.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå