Gå til innhold

Trend på KG - de slemme er stygge, de snille er pene/vakre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til et utrolig rart fenomen her på KG, spesielt siden man ikke kan se en person fysisk på KG.

Hvis man er sur, kynisk eller ytrer seg på en negativ måte er man "automatisk" mindre pen og mindre vellykket, kanskje til og med sjalu.

Derimot, hvis man er stakkarslig, har en utro kjæreste, mister et lite foster, ikke finner en kjæreste selv om man har "hele pakken", da er man plutselig vakker og det hagler på med fine ord og gudene vet hva.

Kan noen fortelle meg grunnen? Hvorfor er det slik?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du føler selv, eller har du sett at folk kaller andre stygge/pene? For det har ikke jeg.

Anonymous poster hash: edd67...dc7
  • Liker 3
Skrevet

Er det noe du føler selv, eller har du sett at folk kaller andre stygge/pene? For det har ikke jeg.

Anonymous poster hash: edd67...dc7

Har lagt merke til at hvis man skriver på en viss måte får man masse sympati, og personene fortjener gull og alt mulig.

Hvis det er en mer negativ vinkling på innlegget er TS både sur, stygg, bitter, osv, osv. Fant ikke på flere stygge gloser.

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke vært her så lenge. Jeg har lagt merke til et annet fenomen. De som er spydige, frekke og troller er stygge helt til man får se bilde av dem, da er alt tilgitt.

• Liker 10
Skrevet

Du har ikke vært her så lenge. Jeg har lagt merke til et annet fenomen. De som er spydige, frekke og troller er stygge helt til man får se bilde av dem, da er alt tilgitt.

Hva mener du? Jeg har ikke sett noen pene i bildetråden. Eller mener du at man er snill på grunn av man sympatiserer med de stygge?

Skrevet

Ja, det er helt idiotisk.

Snille øyne? Ja, men da er det helt greit å få mennesker i en sårbar situasjon til å føle seg tusen ganger verre! :bond:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

ts, du har helt rett i dine observasjoner.

Anonymous poster hash: 7b966...f20
Skrevet

Har lagt merke til et utrolig rart fenomen her på KG, spesielt siden man ikke kan se en person fysisk på KG.

Hvis man er sur, kynisk eller ytrer seg på en negativ måte er man "automatisk" mindre pen og mindre vellykket, kanskje til og med sjalu.

Derimot, hvis man er stakkarslig, har en utro kjæreste, mister et lite foster, ikke finner en kjæreste selv om man har "hele pakken", da er man plutselig vakker og det hagler på med fine ord og gudene vet hva.

Kan noen fortelle meg grunnen? Hvorfor er det slik?

Javel. Denne forenklingen og kategorisering av personer her har ikke jeg "sett".

• Liker 2
Skrevet

Javel. Denne forenklingen og kategorisering av personer her har ikke jeg "sett".

Ok.

AnonymBruker
Skrevet

Denne trenden er vel bare oppe i hodet på folk?

Anonymous poster hash: 8944d...5dc
Skrevet

Jeg har heller ikke sett så mye til dette fenomenet, men har fått med meg at man er stygg og feit hvis man ikke får spontanorgasme når man ser bilder av fotballspillere og kroppsbyggere. :vetikke:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Dette har ikke jeg fått med meg, tror det må være din tolkning.

Anonymous poster hash: 943f5...7e0
  • Liker 3
Gjest iGirl
Skrevet (endret)

TS, jeg skjønner på en måte hva du mener. Eller, hva jeg tror du mener. Jeg tror også at mange blir assosiert med avataren sin, ta meg for eksempel da, jeg har en nydelig jente på bildet mitt, men hvem vet, jeg kan jo være stygg som juling i virkeligheten?

Poenget er at når man blir bedømt på bakgrunn av hva man skriver, fremfor hvordan man ser ut blir det hele mer nyansert enn stygg/fin. Jeg synes det er en fin ting, i grunn.

Innlegget er redigert for slettet sitering.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til at hvis man skriver på en viss måte får man masse sympati, og personene fortjener gull og alt mulig.

Hvis det er en mer negativ vinkling på innlegget er TS både sur, stygg, bitter, osv, osv. Fant ikke på flere stygge gloser.

Jaha? Syns du det er rart når at person 1 som skriver "kjæresten min har vært utro, jeg er knust og selvfølelsen har fått seg en knekk" får mer sympati enn person 2 som skriver "kjæresten var utro, men driter i det, kan få så mye bedre og dessuten ser hun ut som en ku"?
Jeg har forøvrig ikke lagt merke til dette, tenker og analyserer ikke over forumet noe særlig.

Anonymous poster hash: 7e661...369

Skrevet

Dette har ikke jeg fått med meg, tror det må være din tolkning.

Anonymous poster hash: 943f5...7e0

Ja, seff er det min tolkning. Hvem ellers?

Gjest Mary Quant
Skrevet

Men sånn er det jo i virkeligheten også.

De jeg kjenner som baksnakker og som elsker intriger på jobb er uten unntak de som er mindre pene og de som har store problemer med å holde en vennskapelig og fin tone med kollegaene.

Dermed tar jeg det som en selvfølge at de som oppretter tråd etter tråd med drittslenging om Fotballfruen er kvinner som er mindre pene og lite populære i den virkelige verden.

For de som har det godt med seg selv og livet sitt har absolutt ingen behov for å skrive som de gjør ...

• Liker 3
Skrevet

Dess eldre jeg blir, og fler jeg blir kjent med etterhvert som tiden går, jo mer oppdager jeg hvordan utseende gjenspeiles veldig av personlighet, så er det noen på forum som alltid er bitre, sure, slenger med leppa etc, så innbiller jeg meg nok litt at de ser like sure ut som de virker, men det trenger jo ikke akkurat å være slik.

Som regel kommer jo sure bitre innlegg under anonymbruker så er ikke så stort problem :fnise:

Gjest Silverstream
Skrevet

Tja, kanskje det? Har ikke lagt merke til det selv da men.

AnonymBruker
Skrevet

Pene mennesker på KG, som ellers i samfunnet kanskje, blir utvilsomt møtt med mer velvilje enn andre, og blir plutselig likt av flere. :) Det er helt greit det, men fenomenet finnes, og er tidvis komisk. Mange går også åpenbart ut fra at man ser jævlig ut dersom man har visse meninger. Like komisk.

Det TS beskriver har jeg ikke sett så mye til, tror jeg.

Anonymous poster hash: 16ec1...a52
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde ikke noe bedre å komme med? Konklusjon: de minst intelligente er de som er mest ivrige på å stemple andre som dumme!

Anonymous poster hash: 7e661...369

Er dette konklusjonen på hovedinnlegget? Trodde Ts var mest opptatt av kategorisere utseendet til folk - ikke intelligensen. Ja, ja. Så feil kan man ta.

Anonymous poster hash: 120b8...4fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...