Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe ny veske snart, men er litt usikker på hva jeg skal kjøpe.

Ting som er viktig for meg er at vesken er i skinn og har god plass. Jeg må få plass til en Mac i vesken da jeg bruker Macen i jobbsammenheng.

Har tenkt til å bruke ca 15000 kr.

Hva anbefaler dere?

Anonymous poster hash: b37c0...42d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Dior! :hjerter: Selv sikler jeg på denne Bare med sølv og ikke gull på lenkene. ELSKER designet på de og denne

Skrevet

Mulberry har jo en del romslige skuldervesker! Chloè har tilbyr også romslige, og utrolig fine, skuldervesker i mange forskjellige farger og stiler. :hjerter: Jeg synes Marcie veskene deres er fantastisk vakre.

Men hva slags type veske er du ute etter? En tote, en skulderveske? Har du noen bestemte farger i tankene?

AnonymBruker
Skrevet

Dior! :hjerter: Selv sikler jeg på denne Bare med sølv og ikke gull på lenkene. ELSKER designet på de og denne

Elsket den først! Er den stor nok til å romme en mac? Hva er prisen på det?

Den andre var veldig fin den også, men ser ut som den er litt liten?

AnonymBruker
Skrevet

Mulberry har jo en del romslige skuldervesker! Chloè har tilbyr også romslige, og utrolig fine, skuldervesker i mange forskjellige farger og stiler. :hjerter: Jeg synes Marcie veskene deres er fantastisk vakre.

Men hva slags type veske er du ute etter? En tote, en skulderveske? Har du noen bestemte farger i tankene?

Mulberry har mange fine vesker i bra kvalitet, men ettersom det er mange jenter i Oslo som går med det vil jeg helst ikke kjøpe meg det :)

Enetes som er viktig for meg er at vesken er i skinn og at jeg får plass til macen min i den.

Skrevet

Elsket den først! Er den stor nok til å romme en mac? Hva er prisen på det?

Den andre var veldig fin den også, men ser ut som den er litt liten?

De skal komme i flere størrelser tror jeg :) Prisene på de veskene der pleier å ligge på mellom 15-25.000 kr ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...