Gjest Mona Lisa Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Noen som har erfaring med dette? Er det vondt aa ta? Vanskelig aa holde rent? Jeg har tenkt paa dette lenge men aldri kommet saa langt, naa som sommern er kommet er det fristende!!
Gjest Ethereal Skrevet 2. juni 2004 #2 Skrevet 2. juni 2004 Vondt og vondt, fru Blom. Selvsagt er det ikke smertefritt, men smerten går fort over. Men det tar ganske lang tid før det gror, og de to første ukene må du unngå sol, trening og slike ting. Og du må rense to ganger pr dag med en rensevæske du får kjøpt der du tar piercingen. Ellers er det viktig at du ikke fingrer så mye med den.
Vianne Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 Hva mener du med unngå sol? Jeg tok min i USA for mange år siden, og kunne umulig unngå sol da. Fikk ikke høre noe om det heller. Jeg syns det var litt vondt i det hun stakk nålen gjennom, og litt mer vondt når hun drog den gjennom, men det går veldig fort over.
Gjest Catwoman Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Det er ikke spesielt vondt. Du kjenner et stikk, som varer i noen får sekunder og så er det over. Kan være litt øm å komme bort en stund når det er helt ferskt. Og veldig viktig å rense nøye,og ta det på et piercing-sted som er ordentlig, er ikke så lurt å gjøre det et sted hvor det virker litt sånn halvveis. Men du kan ikke bade på en god stund etterpå, husker ikke hvor mange uker det var.
lille mor Skrevet 2. juni 2004 #5 Skrevet 2. juni 2004 Jeg tok piercing i navelen i et gammelt arr(fra en annen piercing) , dama som gjorde det sa at det kom til å gjøre vondt. Og det............................... gjorde det ikke. Første gangen merket jeg nesten ingen ting. Men det spørs om du er var på sprøyter, for det er en sprøytelignene sak de stikker med. Hele greia er over på null komma nix. Men det er veeeldig viktig med rensing og god hygiene, tipper du får masse råd fra den som piercer deg, følg dem. Lykke til.
lille mor Skrevet 2. juni 2004 #6 Skrevet 2. juni 2004 Hva mener du med unngå sol? Jeg tok min i USA for mange år siden, og kunne umulig unngå sol da. Fikk ikke høre noe om det heller. Jeg syns det var litt vondt i det hun stakk nålen gjennom, og litt mer vondt når hun drog den gjennom, men det går veldig fort over. Solarium, grunnet store mengder bakterier.
Vianne Skrevet 2. juni 2004 #7 Skrevet 2. juni 2004 Solarium, grunnet store mengder bakterier. Aha, ja
la Flaca Skrevet 2. juni 2004 #8 Skrevet 2. juni 2004 Jeg piercet navlen i Spania. Det var ikke vondt, men da jeg skulle reise meg gikk jeg rett i gulvet. :o Damen sa det er noe veldig mange jenter opplever, - en slags stressreaksjon. Antakelig går det helt fint om man får slappe av et par minutter etter "operasjonen", noe jeg ikke fikk. Senere ble hullet betent, og roet seg ikke før jeg reiste hjem til Norge etter et års tid. Det skyldtes nok bakteriefloraen i vannet der nede. Har ikke hatt problemer med den siden. (Men tok den ut da jeg ble gravid, fordi det ikke er anbefalt for gravide å ha piercing.)
Andrine22 Skrevet 2. juni 2004 #9 Skrevet 2. juni 2004 Det var ikke vondt i det hele tatt! Men jeg tok ikke "ordentlig" piercing da,men med pistol, som man tar hull i ørene med... Det ble først vondt da jeg skulle skifte (det var jo øredobb de første ukene pga pistolen), fordi den stanga var mye tykkere enn en øredobb... Har aldri hatt noe problemer med det...
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2004 #10 Skrevet 2. juni 2004 Jeg tok også min piercing i Spania. De brukte enn sånn sprøyte-dings. Smerten var vel på linje med en sprøyte? Gjorde kanskje litt vondt når piercing-dama drog stangen igjennom, men det gikk veldig kjappt så smerten var absolutt utholdelig.... Piercingen min var fin etter en uke...men jeg fikk betennelse etter en måned pga at jeg tuklet for mye på den.... Clea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå