Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har leenge flørta og hatt ett godt øye med en gutt jeg liker, han har gitt med mye oppmerksomhet via meldinger osv, i høst ble han singel og vi begynte å date litt og hadde det koselig og en fin tone og vi har/hadde en fin kjemi. Etter en stund så begynte han å ha det vanskelig med seg selv, nytt liv etter ett langt forhold, fordeling av leilighet, bil osv. Han var såpass ærlig mot meg å sa i fra hvordan han hadde det. Jeg trodde først jeg ikke kom til å høre så mye mer fra han da, men han holdt kontakten med meg og her er vi i "dag".

Vi hadde sex for første gang for ikke så lenge siden, han viste ikke anger på det og sa det måtte gjentas og vi har sendt mye meldinger etter dette og jeg har møtt han på jobben. Saken er nå at vi ikke har møttes mer etter dette, selv om vi har sendt mye meldinger og han har tatt mye kontakt osv. Sist helg så tagget han seg på ett sted med en "venninne" eller en venninne, noe som har vist seg kanskje å være en tull, da jeg vet at han var ute med noen andre kompiser.

Dette synes jeg var litt sårende å se, gudene vet hva han egentlig mente med dette. Men jeg bestemte meg for da, at jeg ikke skal sende han noe melding og ikke oppsøke han der han jobber. Dette har jeg klart i nesten 7 dager nå(!!!!) og det føles mest ut som hjerte brister skikkelig. Jeg har også bestemt meg for å spørre han, om jeg hører noe mer fra han om hva han vil, og hva den sexen betydde og all kontakt vi har hatt gjennom flere mnder..

Jeg føler at humøret mitt er sååå opp og ned, kan gå fra å være glad og positiv til å bli lei meg og sint, er det fler som også har hatt det slik? hehe. Føler ut som hormoner løperløpsk inni meg..

Råd?:)

Anonymous poster hash: 7e8b1...d33
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dropp han, finn en som er på samme bølgelengde som deg.

Anonymous poster hash: 7f328...6cc
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at dere har flørta lenge og at dere har gitt hverandre mye oppmerksomhet via meldinger osv. Og at han deretter ble singel, og dere begynte å date. Dere har altså kurtisert hverandre mens han har vært i et forhold. Meget mulig at han syns du var fristende når han ikke kunne få deg. Forbuden frukt smaker best, som det sies. Nå som du ble tilgjengelig og "lovlig" for ham, så mistet han vel bare interessen. Sex'en dere hadde bekreftet antakeligvis bare det han allerede har kjent på, at du bare var spennende når han ikke kunne få deg.

Er også mulig at han ser på deg som grunnen til at forholdet hans endte, og at han derfor sliter litt med å forholde seg til deg. Du skriver jo at det var tøffe tider for ham etter bruddet med store omveltninger.

Anonymous poster hash: 9ff91...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...