Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I den siste tiden har jeg vært veldig usikker på en vennine. Hun kan være morsom å være med, men det er noen ting som har fått meg tvilende. 1: jeg mistenker at hun er en lystløgner. Hun har vist meg meldinger fra en hun sa var kjæresten hennes, men det viste seg at det var falske meldinger; hun hadde nemlig sendt de til seg selv, vist de til meg og deretter sagt at det var kjæresten hennes. En jentekjæreste. Jeg fortalte henne at jeg visste at de meldingene var løgn, og hun skjønte at hun var avslørt. Hun sa at ja- meldingene var falske, men at kjæresten faktisk var sann. Jeg tviler, men vet ikke.

Hun kommer opp med flere historier daglig som er veldig usannsynlige, og spesielle.

2) hun kan hakke litt. Men jeg tror ikke hun tenker over det. Og hver gang etter jeg har vært med henne har jeg noen hakk dårligere selvtillit: jeg vet ikke om det er meg selv jeg burde skylde på, eller hun med akkurat det. Selvtillit er jo noe man har inni seg.

Hun har også gode sider, vi ler mye sammen blant annet, og kan prate om forskjellige ting. Men jeg er usikker, for hun får meg til å føle meg mindre verdt på en måte, og sånn skal vel ikke vennskap være? Men samtidig har jo alle dårlige sider, og man kan jo ikke dumpe folk fordi de gjør feil.

Hva syns du om dette? Hva hadde du gjort? Hadde vært godt å høre tankene fra folk som ser det fra et annet perspektiv:)

Anonymous poster hash: d8bea...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde holdt litt avstand. Det er ikke et vennskap du vil skal bli for nært

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du sende meldinger til deg selv??? :vetikke:

Anonymous poster hash: 2271d...d42
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde holdt litt avstand. Det er ikke et vennskap du vil skal bli for nært

TS her. Ja, tenker det er smart selv. Problemet er bare at vi har et veldig nært vennskap, og har hatt det i et par år nå. Jeg skjønte ikke hva som foregikk før noen måmeder siden, noe som gjør det litt vanskelig. Det er jo litt vanskelig å plutselig bare avvise henne, men kan jo prøve å ta mer og mer "uskyldig" avstand :P

Anonymous poster hash: d8bea...144

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...