Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 45 + . Han noen år eldre. Begge single. Traff han første gang for 12-13 år siden. Vi hadde en natt sammen. Men "så" han ikke da. Hadde en annen i tankene.....men vet nå, at kjemien stemte den gangen også.

Men så i november i fjor tok han plutselig kontakt med meg igjen, på FB! Vi begynte å chatte og det endte med at jeg havnet hos han den natta også :-) Det sa pang!! Kjemien var der......Vi ble dratt mot hverandre. Følelser........romantisk....

Han var så nydelig, så omtenksom, så varm og deilig!! Jeg falt pladask!!

Allerede før han så meg den natten, mens vi chattet, så sa han at: jeg vil ikke ha noe forhold, bare sex. Så det har altså ikke noe med MEG å gjøre. Han vil ikke ha noe forhold til NOEN. Han sier det er fordi han jobber så mye, og at han er veldig engasjert i sin interesse(Sportsgreier) på fritiden. Men jeg vet at han kona han var gift med fant seg en annen mens de var gift. Og at det gikk veldig inn på han. Det er nå ca 20 år siden. Så jeg tror at han ikke tør å binde seg igjen pga dette. At dette med mye jobbing bare er en unnskyldning.......

Men jeg så den kvelden i november at følelsene var der... de lå utenpå. Men han fornekter følelesene sine...

Så etter den natten har vi bare chattet på FB.Ikke møttes Vi snakker om vår felles interesse jeg spør hvordan det er med han osv. Og han svarer alltid!! Og han stiller motspørsmål tilbake....om det vi har snakket om Og han kan si: Vi snakkes....god natt, sov godt og sånn....

Han kan svare mange timer etter at jeg har sendt også!!! Det hadde han ikke behøvd å gjort hvis han ikke var interessert tenker jeg

Og jeg vet at han har snakket med vår felles kamerat om meg. (Det er et positivt tegn tenker jeg)

Så mitt spørsmål er: Er han interessert når han svarer på meldinger, stiller spørsmål tilbake og sånn? Sender meld. ca en gang i mnd. Vil ikke mase og være påtrengende..... Han kunne jo bare ha avvist meg? Vært kald og avvisende i sine svar. Hvorfor gjør han ikke det da?

Føler at vi er så like på mange måter. Både av utseende og på andre måter. Vet/føler at vi kommer til å få det bra sammen...

Men han er redd tror jeg. Tør ikke åpne seg og slippe kjærligheten inn. Tror ikke han tør å møte meg for da vil kanskje følelsene som han nå fortrenger ta overhånd........ for jeg føler det er en forbindelse der. Som både han og jeg føler og som vi ikke klarer å bryte. Vet det er noe der.... Vet at hvis vi møtes så skjer det noe.......en eksplosjon!! Av følelser.

Hvordan skal jeg tolke dette!!

Klarer ikke å komme meg videre. Dette er Mannen!!!

Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: b44f0...f97

Anonymous poster hash: b44f0...f97
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har han barn med ekskonen og vet du hvem hun er?

Anonymous poster hash: 392de...567
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott at du benevner deg som jente på 45+.

Nei, dette er ikke ironi.

Anonymous poster hash: 4bddf...633
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare snakke med han om dette? Si alt det du har skrevet her? Han kan ikke nekte seg selv kjærlighet for resten av livet bare fordi han har hatt problem med det i tidligere forhold :) Livet er altfor kort

Anonymous poster hash: e1b0b...eee
  • Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Det kan jo være han bare holder deg "varm" for å få seg noe... Altså at han bruker deg. Det er vanskelig for oss utenforstående å vite. Vil anbefale deg å snakke ut med ham om dette - legg kortene på bordet, si at du ønsker et forhold. Hvis han fortsatt sier at han ikke vil ha noe forhold, bør du bryte kontakten, ellers blir det bare vondt for deg...

• Liker 2
Skrevet

Har han barn med ekskonen og vet du hvem hun er?

Anonymous poster hash: 392de...567

Ja han har to voksne barn, og jeg vet ikke hvem hun er. Bare sett henn på bilde. Takk for svar. :-)

Skrevet

Flott at du benevner deg som jente på 45+.

Nei, dette er ikke ironi.

Anonymous poster hash: 4bddf...633

Hva mente du med det? :-)

Skrevet

Jeg synes ikke du skal snakke med han om dette ennå. Han trenger mer tid, virker det som. Han virker interessert, absolutt, men om du rusher ting nå, så kan det ødelegge.

Synes ikke du skal møte han for sex. Han kan ikke bare skumme fløten her. La han drømme om å ha sex med deg. Si til at han at du bare vil ha sex når det er noe MER enn sex tilstede. Da tror jeg det er større sjanse for at han kommer på banen på flere vis enn bare det seksuelle.

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare snakke med han om dette? Si alt det du har skrevet her? Han kan ikke nekte seg selv kjærlighet for resten av livet bare fordi han har hatt problem med det i tidligere forhold :) Livet er altfor kort

Anonymous poster hash: e1b0b...eee

Ja. Bør jo det. men føler meg ikke helt klar enda.... Må "manne" meg litt opp først....he he.....men tror du han er interessert ut i fra det jeg har skrevet her da....?

Skrevet

Jeg tror TS må tørre å tenke nytt her. Begge er sikker over fasen med å få barn. Han har prøvd et ordinært familieliv og det funket ikke for han. Kanskje han i voksen alder innser at det går ann å være kjærester uten å bo sammen. Han har sitt liv og TS sitt liv, men at han trenger nærheten TS kan gi samtidig som han vil ha friheten til å leve sitt liv i det daglige. Kanskje TS må innse at kjærlighet ikke betinger at man bor sammen.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke du skal snakke med han om dette ennå. Han trenger mer tid, virker det som. Han virker interessert, absolutt, men om du rusher ting nå, så kan det ødelegge.

Synes ikke du skal møte han for sex. Han kan ikke bare skumme fløten her. La han drømme om å ha sex med deg. Si til at han at du bare vil ha sex når det er noe MER enn sex tilstede. Da tror jeg det er større sjanse for at han kommer på banen på flere vis enn bare det seksuelle.

Ja.jeg føler også at han er interessert.....-) nei vil ikke rushe det.Det er bare dumt. Han trenger tid ja...det er sikkert... Men den forbindelsen jeg føler er der, den vil gjøre at dette kanskje utvikler seg i riktig retning av seg selv... Ja det med sex........det var noe vi likte begge to. Det stemte. Men føler at det er noe mer enn bare sex når vi chatter og sånn da...........

AnonymBruker
Skrevet

Sender dere meldinger ca en gang i mnd? Så det blir 3-4 ganger dere har kommunisert etter den natten? Synes det virker som du blåser dette opp og gjøre det til noe mer enn det kanskje er... Han har ikke sagt noe til deg om følelser, men du "bare vet" at der er noe? Høres merkelig ut...

Anonymous poster hash: 30a7c...089

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror TS må tørre å tenke nytt her. Begge er sikker over fasen med å få barn. Han har prøvd et ordinært familieliv og det funket ikke for han. Kanskje han i voksen alder innser at det går ann å være kjærester uten å bo sammen. Han har sitt liv og TS sitt liv, men at han trenger nærheten TS kan gi samtidig som han vil ha friheten til å leve sitt liv i det daglige. Kanskje TS må innse at kjærlighet ikke betinger at man bor sammen.

Ja er så enig med deg pressplay!!! Trenger ikke å bo sammen. Og jeg skal ikke sitte på nakken hans hele tiden for å si det sånn!! Han skal selvfølgelig få sin frihet. Hvis man elsker noen må man ikke ta fra de det de liker å gjøre, hvis du skjønner? men hva betyr TS egentlig? :-) Tusen takk for svar! :-)

AnonymBruker
Skrevet

TS, hva om han faktisk mener det han sier; han vil ha et forhold som er uforpliktende fordi han jobber mye og bruker fritiden på sport.

Jeg kjenner mange som bruker nesten all sin fritid på å trene og delta i ymse konkurranser og sportsarrangement. Når det ikke trenes, skal det spises riktig, hviles ut, soves nok og i det hele tatt legges til rette for stadig flere gode prestasjoner. Dette krever MYE tid og konsentrasjon, og det er ikke mye plass til kjæreste og venner for disse sportsambisiøse menneskene.

Anonymous poster hash: 535a6...b4a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS = TrådStarter

Anonymous poster hash: 1b5bb...b9e
AnonymBruker
Skrevet

Dere snakkes på chat en gang i mnd...?

Jeg ville nok ikke følt han var så veldig interessert utifra det, ihvertfall. At han svarer deg kan jo være fordi han er en høflig mann? Han liker deg helt sikkert, men synes du blåser opp situasjonen myyyye.

Anonymous poster hash: 57f09...d29

• Liker 3
Skrevet

kan han spille banjo?

nei tror ikke det..........

Skrevet

Sender dere meldinger ca en gang i mnd? Så det blir 3-4 ganger dere har kommunisert etter den natten? Synes det virker som du blåser dette opp og gjøre det til noe mer enn det kanskje er... Han har ikke sagt noe til deg om følelser, men du "bare vet" at der er noe? Høres merkelig ut...

Anonymous poster hash: 30a7c...089

Ja, føler at det er noe der. Dette fordi jeg bruker sansene mine. Dvs. Følelsene, øyne. Erfaring og magefølelelse....... Og fordi jeg kjenner menn såpass godt og jeg merket det på kroppsspråket hans da jeg var der at han er interessert.

Skrevet

Wow, TS. Høres ut som stort potensiale for å bli skuffet, og menn er ofte direkte og ærlige. På den annen side, så er han intr i å ha sex med deg, og det er en god ting. Jeg ville sagt kjør på, du har ingenting å tape her. Det er bare å ta det skritt for skritt. Jeg misunner deg de sterke følelsene dine. Det er nok mange av oss som gjerne skulle kjent på den fjortisfeelingen igjen.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...