AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Vi har bodd sammen i 1 år, og jeg kjenner hver dag på hvor lei jeg er. Samboeren min gjør ingenting, og vi er på en måte veldig like men samtidig også stikk motsatt av hverandre. Han gjør ikke noe husarbeid, og han har så og si alltid noen på besøk, single kompiser som kommer gjerne også seint på kvelden og sitter her langt utover kvelden. Samboeren min jobber ikke, han får arbeidsavklaringspenger - og han driter tydeligvis langt i å skaffe seg noe. "Jeg skal studere snart" har jeg hørt han si i 1 år. Han gjør ingenting for å ta opp fag osv. Han sier jeg er den som betyr mest for han, men typen tar aldri hensyns til meg og jeg føler meg så overkjørt på mange områder .. Han er også elendig med penger, sier ikke at jeg er den beste med å holde styr på økonomien - men det er alltid slik at jeg er den som bruker mest på mat og annet, og det har irritert meg lenge nok. Jeg vil være i et forhold hvor jeg føler meg respektert, verdifull ++ .. Alle venninnene mine sier jeg fortjener så mye bedre. Det eneste som stopper meg er jo at følelsene mine sier "jammen jeg er jo så glad i han!" .. Men hva skal jeg si, av og til er ikke det at man er glad i en annen nok når man er den eneste som drar lasset....Jeg tar også med noen andre stikkord her angående han så dere får litt mer: - Han har adhd og blir fly forbanna til tider av ingenting. Det er vanskelig å alltid "gå på tå". - Han snakker for tiden om at vi bør dra ut på byen å plukke med oss ei jente hjem som "begge" oss kan ha sex med - Klager jeg på at vennene hans og han bråker for mye om natta så jeg ikke får sove og er kjempe trøtt når jeg skal tidlig opp på jobb får jeg bare beskjed om at det er tross alt hans leilighet. - Vi trodde for litt siden at jeg var gravid pga sein menstruasjon, og da fikk jeg en forferdelig vond følelse av at han ikke ønsket å bli pappa overhodet, og et av mine ønsker er å få barn en dag. - Jeg gjør jo alt her hjemme, og derfor er jeg nå utbrent. Jobb fra kl . 08 - 16 også er det hjem å måtte gjøre det som trengs der ++ Syns dere jeg bør finne noe eget å få flyttet ut? Å gå fra han? Anonymous poster hash: c83c5...f68
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Ja, når dere bare har bodd sammen i 1 år og du allerede er lei, da synes jeg du bør flytte fra han. Anonymous poster hash: 912c6...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Dump han, og få deg et bedre liv med en bedre mann. Det fortjener du. Han der er jo totalt respektløs overfor deg. Hente jente på byen for å få variasjon i forholdet deres??? Herregud. Han er jo helt mongo. Anonymous poster hash: 9cebd...b4e 6
mrrte Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Hørtes ikke ut som en som er særlig lett å bo med han typen din. Hadde ikke følt meg respektert om jeg var deg heler, TS. Er veldig synd at han ikke kan sette mer pris på deg og at du har det slik Husk: Du fortjener et forhold du ønsker. Hvis du klarer å gå fra han og finne noe eget vil du nok en dag finne en som gir deg mer glede enn han du er sammen med! 2
Medusa13 Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Høres ikke ut som om dette er et forhold å satse på. Bare sinnet som du beskriver er nok til at du bør holde deg langt unna. Tenk deg fremtiden å få barn med en som ikke gjør noe og attpåtil har et sterkt sinne. Du kommer til å få et helvete. Det er nok av fisk i havet. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Dump han, og få deg et bedre liv med en bedre mann. Det fortjener du. Han der er jo totalt respektløs overfor deg. Hente jente på byen for å få variasjon i forholdet deres??? Herregud. Han er jo helt mongo. Anonymous poster hash: 9cebd...b4e Ja han har nevnt det - UNDER SEX : at vi bør ha med en annen jente som vi kan plukke opp sammen på byen ... er sikkert noe gutter ønsker, litt typisk gutt å si, men jeg mener hallo. Han bør tenke på hvordan det får meg til å tenke å føle.. Ble ordentlig lei meg når han sa det. TS Anonymous poster hash: c83c5...f68
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Høres ikke ut som om dette er et forhold å satse på. Bare sinnet som du beskriver er nok til at du bør holde deg langt unna. Tenk deg fremtiden å få barn med en som ikke gjør noe og attpåtil har et sterkt sinne. Du kommer til å få et helvete. Det er nok av fisk i havet. Takk for svar ! Nei jeg har hele tiden kjent usikkerhet i å satse på dette forholdet. Jeg skal være ærlig å si at jeg ble stup forelska i han - ble sjarmert til de grader da vi møttes og ble sammen - og etter det skjønte jeg at det var ikke noe "vits i " fra hans side å gjøre noe i forholdet vårt når han da hadde klart å få meg på kroken... Sinnet hans er helt forferdelig å håndtere til tider, ja. Så hvis vi hadde fått barn sammen... uff.. og han ikke hadde gjort noe / bidratt der heler så hadde jeg fått et helvete. -TS Anonymous poster hash: c83c5...f68
Gjest Chloe87 Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Jeg hadde gått fra han uten å blunke! Han høres ut som en uansvarlig snørrvalp som du er reservemamma til. At han attpåtil vil at dere skal finne ei jente på byn som dere skal ha med i senga tar toppen av kransekaka, han syntes tydeligvis ikke det er nok med deg og jeg hadde fått elendig selvtillit av en fyr som hadde sagt noe sånt. Ikke kast bort mer av livet ditt på han.
Gjest Chloe87 Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Ja han har nevnt det - UNDER SEX : at vi bør ha med en annen jente som vi kan plukke opp sammen på byen ... er sikkert noe gutter ønsker, litt typisk gutt å si, men jeg mener hallo. Han bør tenke på hvordan det får meg til å tenke å føle.. Ble ordentlig lei meg når han sa det. TS Anonymous poster hash: c83c5...f68 At han attpåtil har sagt dette under sex får meg til å lure på om han er tilbakestående. Jeg hadde svart: "Nei, la oss skaffe en ekstra gutt isteden, jeg er så lei av den lille tissen din!" Endret 14. mars 2014 av Chloe87
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Jeg hadde gått fra han uten å blunke! Han høres ut som en uansvarlig snørrvalp som du er reservemamma til. At han attpåtil vil at dere skal finne ei jente på byn som dere skal ha med i senga tar toppen av kransekaka, han syntes tydeligvis ikke det er nok med deg og jeg hadde fått elendig selvtillit av en fyr som hadde sagt noe sånt. Ikke kast bort mer av livet ditt på han. Tusen takk for svar Ja, det er jo som om jeg skulle foreslått for han at vi kunne tatt å dratt med en fyr hjem til og hatt det gøy... nei fy faen -TS Anonymous poster hash: c83c5...f68
Gjest Chloe87 Skrevet 14. mars 2014 #11 Skrevet 14. mars 2014 Tusen takk for svar Ja, det er jo som om jeg skulle foreslått for han at vi kunne tatt å dratt med en fyr hjem til og hatt det gøy... nei fy faen-TS Anonymous poster hash: c83c5...f68 Haha, ja! Hvor gammel er han? 15?
Medusa13 Skrevet 14. mars 2014 #12 Skrevet 14. mars 2014 Takk for svar ! Nei jeg har hele tiden kjent usikkerhet i å satse på dette forholdet. Jeg skal være ærlig å si at jeg ble stup forelska i han - ble sjarmert til de grader da vi møttes og ble sammen - og etter det skjønte jeg at det var ikke noe "vits i " fra hans side å gjøre noe i forholdet vårt når han da hadde klart å få meg på kroken... Sinnet hans er helt forferdelig å håndtere til tider, ja. Så hvis vi hadde fått barn sammen... uff.. og han ikke hadde gjort noe / bidratt der heler så hadde jeg fått et helvete. -TS Anonymous poster hash: c83c5...f68 Nei take care - det blir nok dessverre ikke bedre med tiden. For å gjøre bildet komplett så mangler det bare at han har en mor som legger seg opp i det meste og gir deg skylden for alt som går galt. Og tidligere forhold som har blitt brått slutt, men som det er kjærestene som har hatt skyld i og ikke han. 1
Medusa13 Skrevet 14. mars 2014 #13 Skrevet 14. mars 2014 At han attpåtil har sagt dette under sex får meg til å lure på om han er tilbakestående. Jeg hadde svart: "Nei, la oss skaffe en ekstra gutt isteden, jeg er så lei av den lille tissen din!" haha
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #14 Skrevet 14. mars 2014 Dumpetidump.. Anonymous poster hash: 126e0...176 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #15 Skrevet 14. mars 2014 Haha, ja! Hvor gammel er han? 15? Jeg er 21 og han er ... 27!!!! Jeg må nesten le litt. Men når vi krangler så sier jeg at jeg syns han er 14 år i huet og oppfører seg som en som nylig er kommet i puberteten! Nei, det er et forhold som ikke vil fungere, helt klart. -TS Anonymous poster hash: c83c5...f68
Gjest Chloe87 Skrevet 14. mars 2014 #16 Skrevet 14. mars 2014 At han er så gammel gjør det jo enda mer tragisk at han oppfører seg sånn! Nei, uff, finn deg en annen, han der er ikke verdt å kaste bort tiden på!
mrrte Skrevet 14. mars 2014 #17 Skrevet 14. mars 2014 Herregud for en fyr du bor med, greit nok at forelskelse kan gjøre en blind men TS: du må se å komme deg vekk og finne noen som FORTJENER DEG Skal han oppføre seg slik mot andre han blir sammen med så blir det jammen meg ikke langvarige forhold det heler, han der må ta å vokse opp. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #18 Skrevet 14. mars 2014 Ja han har nevnt det - UNDER SEX : at vi bør ha med en annen jente som vi kan plukke opp sammen på byen ... er sikkert noe gutter ønsker, litt typisk gutt å si, men jeg mener hallo. Han bør tenke på hvordan det får meg til å tenke å føle.. Ble ordentlig lei meg når han sa det. TS Anonymous poster hash: c83c5...f68 Huffda! Han er virkelig ikke snill med deg. Anonymous poster hash: 9cebd...b4e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #19 Skrevet 14. mars 2014 Bor du i hans leilighet eller leier dere sammen ? I så fall det er hans er det bare å komme seg ut. Høres jo ikke ut som om fyren har noen interesser i det hele tatt annet enn å sitte med kamerater utover natta. Har han noensinne hatt en jobb han har holdt på ? Vet du om han ruser seg? Hørtes ikke helt god ut i allefall. Håper for din skyld at du har familie eller gode venner i nærheten slik at du ikke står på bar bakke om du bestemmer deg for å dra Anonymous poster hash: deb65...a9d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #20 Skrevet 14. mars 2014 Trekk fra sex-saken og bytt ADHD med Asperger så har du beskrevet min nå endelige x. Skaff deg ditt eget sted. Jeg garanterer lykke! Anonymous poster hash: e35b5...d3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå