AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har en god kamerat som bor litt langt unna meg men vi holder kontakt via meldimger. Vi har snakket sammen omtrent hver dag, og vi er vell kanskje litt mer en bare "venner". Nå i det siste så har jeg sendt han noen meldinger og det står "sett" på alle og ikke noe svar. Så spurte jeg hva som er galt, hvorfor ignorerer du meg, svar meg da osv.. Fortsatt ikke noe svar, bare sett alle.. Må har han holdt på sånn i en uke og jeg begynner virkelig å lure. Vil jo ikke mase men klarer ikke å holde meg.. Hva burde jeg gjøre? Fortsette og skrive meldinger eller bare la ham gå? Har jo hvertfall prøvd nå.. Blir så frustrert, vil jo ikke miste han Anonymous poster hash: c3e5b...7c2 Anonymous poster hash: 283c3...324
bruker_K Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 ville latt han gå... han tar kontakt med deg, hvis han vil opprettholde forholdet deres. 3
Marie90 Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Ingenting. Vil han ha kontakt, tar han kontakt.
Nordis Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Du bør i hvertfall ikke fortsette å sende han meldinger.. 1
Sandie Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Ja du har prøvd,og det beste nå er å ikke sende flere meldinger. Han tar nok kontakt igjen senere. Endret 14. mars 2014 av Sandie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå