Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som blir det? Utroskapstrådene gjør at noen blir usikre på partneren, kroppstrådene gjør at noen blir usikre på seg selv, penistrådene gjør at noen blir usikre på kvinner :sukk:

Har du lest et innlegg eller en tråd som fikk deg til å føle deg bedre eller fins det en bruker eller fler som har positiv innvirkning på deg? Fortell!!

Silfen er en gave for den som føler seg usikker og utilstrekkelig etter en fødsel :blomst:

En anonym som lot en kjent bruker få så ørene flagret i en voldtektstråd har også en spesiell plass i hjertet :blomst:

Anonymous poster hash: d50bf...e96

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei egentlig ikke. Før så levde jeg i naivitet om at utssende ikke var alfa&omega for menn,nå som jeg vet bedre har jeg slått meg til ro med å forbli singel og fokusere på andre ting da jeg ikke når opp til "tynnest mulig"standaren de har.

I tillegg har jeg lært at det er utrolig mange tullinger i dette landet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er brukere som løfter deg opp, og det er brukere som forsøker alt for å bryte deg ned. Du må bare velge hvilke som er verdt å lytte til. Uansett hvilket nick eller AB.

Anonymous poster hash: c861c...2f4
  • Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Noen brukere med nick har vært en fornøyelse å drikke te og prate tull med. Dele gode klemmer med og bli litt kjent med.

Mennesket er så uendelig mye mer enn det lille glimt av noen fragmenter de viser i en diskusjon på et forum.

Noen av dem jeg har møtt har vært fine mennesker.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg velger å vraker i tråder det mange gleder meg, og jeg koser meg. Vært her iden 2006 så jeg trives.

Sjenerøst trekker mange her alle mot en bedre verden. Mange fyller KG med positiv luft, og derfor puster jeg lettere og jeg kjenner ofte på den gleden.

Jeg kjenner meg verdifull fordi mange av dere er så generøse. Med kjærlighet og respekt tar mange av dere vare på mye for mange andre.

Mange av deres oppriktige omtanke setter meg på plass innimellom.

Deres kunnskaper bidrar til større forståelse.

Tolerant og romslig lytter mange av dere interissert til andre. Den slags klokskap finner fredlige løsninger.

Noens fine humor får meg til å le, -selv med tårer i øynene...

Noens medlemers oppmerksomhet minner meg på hvor viktig det er å bry seg om -og ikke med.

Endret av Wonders
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har funnet ut at årsaken til at jeg treffer så mange bra utgaver av menn i "virkeligheten", er antagelig at de sinte, bitre og tvilsomme i stor grad, sitter på div nettforum og vrenger av seg det de kan der. :)

Endret av absinthia
  • Liker 6
Gjest Vevila
Skrevet

Ja, når jeg leser hvor elendige mange andres forhold er setter jeg ekstra pris på mitt eget :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Daenerys, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger å vraker i tråder det mange gleder meg, og jeg koser meg. Vært her iden 2006 så jeg trives.

Sjenerøst trekker mange her alle mot en bedre verden. Mange fyller KG med positiv luft, og derfor puster jeg lettere og jeg kjenner ofte på den gleden.

Jeg kjenner meg verdifull fordi mange av dere er så generøse. Med kjærlighet og respekt tar mange av dere vare på mye for mange andre.

Mange av deres oppriktige omtanke setter meg på plass innimellom.

Deres kunnskaper bidrar til større forståelse.

Tolerant og romslig lytter mange av dere interissert til andre. Den slags klokskap finner fredlige løsninger.

Noens fine humor får meg til å le, -selv med tårer i øynene...

Noens medlemers oppmerksomhet minner meg på hvor viktig det er å bry seg om -og ikke med.

Så fint skrevet! :klem:

Anonymous poster hash: d50bf...e96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kommer jo helt an på hva en fokuserer på, og hva man velger å ta ut av det. Det finnes mye rart, og mye som kan være deprimerende å høre på her inne, men som en skriver over, da kan man jo sette ekstra pris på at man selv har det bra, eller at man selv ikke tenker sånn om verden som enkelte negative sjeler her inne gjør! Og så er det mange positive og flotte innlegg rundt om kring og, når noen skriver ærlige og såre innlegg tar det ikke mange minuttene før noen trår til med støttende ord og en virtuell klem. Og selvfølgelig kan man argumentere med at det bare er nett, ikke er ekte, og ikke betyr noe når man ikke kjenner vedkommende. Men jeg vil påstå at det har sin egen verdi både for mottaker og sender, man føler at noen hører, og man føler at man får bidra ved å gi. Alt på en veldig trygg måte. Så på den ene siden overfladisk og spontant, på den andre siden kjempeviktig og bidrar på sitt eget premiss til at folk blir sett og hørt.

Personlig setter jeg pris på plussfunksjonen her inne. Jeg er ganske beskjeden, men etter at jeg begynte å skrive mer personlig og gi uttrykk for litt mer meninger her inne, så fikk jeg også plusser her og der, og faktisk, så setter jeg pris på dem og det gir meg noe. Det er veldig "enkelt" og høres kanskje litt patetisk ut, men for meg som ikke har så stort nettverk, så er det godt å se at jeg treffer noen med måten jeg tenker på, og at jeg ikke er helt på villspor med meninger, ideer og til og med litt humor av og til. Det er små ting som varmer i en ellers ganske ensom hverdag.

Anonymous poster hash: 97b90...87e
  • Liker 5
Skrevet

Så fint skrevet! :klem:Anonymous poster hash: d50bf...e96

Tusen takk skal du ha. Veldig koselig å se slike meldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...