AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Jeg skulle ønske jeg ikke brydde meg sånn, men det stikker.... Har et søskenbarn som jeg har hatt masse kontakt med siden vi var unge, og vi har barn på omtrent samme alder. En periode over noen år hang vi veldig masse sammen, omtrent hver dag. Jeg har også ei venninne som var bestevenninna mi i mange, mange år. Hun ble med til søskenbarnet mitt en gang og en gang til og så ble de også venner. De henger også sammen endel etter at de ble venner. Og de to drar på ferier og turer og på hytta og diverse sammen. Jeg blir ikke invitert. Da de hadde bursdag så fikk jeg med den andre for å feire den ene - og neste gang den andre ... da jeg hadde bursdag fikk jeg melding på face med gratulasjon og det var det. Hvis jeg tar kontakt selv så er de alltid vennlige og vil finne på ting, men de tar aldri kontakt med meg selv. Og denne uka dro jeg ut til søskenbarnet mitt, hun ville veldig gjerne ha besøk og syns det var koselig at jeg kom, Helt til hun sa at hun skal ha fest nå - og hun hadde lagt seg i selen for å tromme sammen en fin fest. Invitasjoner og greier. Men, ble jeg bedt? Nei, hun hadde glemt meg. Hadde det bare vært hennes gjeng og folk fra jobben til samboeren som hun sa først så hadde jeg på en måte forstått det, men så kommer det jo fram etterhvert at denne felles venninnen også skulle på den festen. Det stikker skikkelig. Jeg fikk sagt det også til søskenbarnet mitt - at det gjorde vondt. Og at det er vondt å bli satt utenfor sånn, og at jeg har følt det før også. Hun så lei seg ut, og hun sa også at jeg kunne komme jeg også hvis jeg ville. Jeg skulle ønske jeg hadde klart å bli bare ferdig med dette her, jeg har jo fått sagt hva jeg føler i det hele. Men, så ser jeg flere på face poster på veggen om at de gleder seg til fest og at de kommer snart osv osv... Da stikker det igjen. Om jeg har noe spørsmål oppi dette her vet jeg ikke, men jeg må bare få det ut. Jeg vil bare la det gå, la være å tenke på det, bare glemme det. Bare at jeg vet ikke hvordan... unngå face kanskje... de kommer sikkert til å poste bilder etterhvert også. Har lyst til å bare kutte dem ut også, glemme dem sånn de har glemt meg, men det er ikke helt meg det heller. Hun er tross alt familie. Æsj, denne uka har vært kjip. Anonymous poster hash: 9eec8...045
Gjest Inggolf Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Klart at dette er sårende! Det tror jeg alle og enhver ville synes... Men det som går igjen og igjen og igjen og atter igjen i disse trådene her på KG er at man legger ut problemet her, men hva med å fortelle disse personene ansikt til ansikt hva du føler!? Det er jo ingenting annet som kan fungere? Endret 14. mars 2014 av Noz
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Klart at dette er sårende! Det tror jeg alle og enhver ville synes... Men det som går igjen og igjen og igjen og atter igjen i disse trådene her på KG er at man legger ut problemet her, men hva med å fortelle disse personene ansikt til ansikt hva du føler!? Det er jo ingenting annet som kan fungere? Hun skriver jo at hun har sagt det! Jeg synes forresten du skulle gå på festen, TS. Anonymous poster hash: cd32c...ee1 3
Gjest Inggolf Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Hun skriver jo at hun har sagt det! Jeg synes forresten du skulle gå på festen, TS. Anonymous poster hash: cd32c...ee1 Ups, beklager! Jeg leste hele innlegget (trodde jeg), men klarte å overse det ene avsnittet der...Det var utrolig bra gjort synes jeg Endret 14. mars 2014 av Noz 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Jeg kjente det stakk i magen da jeg fortalte hvor vondt det føles også, og fikk nesten dårlig samvittighet fordi jeg sa det. Det føles bedre nå uansett, jeg har holdt meg unna oppdateringer på face og sett på filmer i kveld i stedet. Jeg har ikke barnevakt, så jeg kunne ikke dratt uansett om jeg hadde villet. Jeg vet det er flere enn de to på festen, men jeg ville uansett følt meg som femte hjul på vogna... Og om det funket å fortelle hva jeg følte? Jeg vet ikke helt, jeg. Nå sitter jeg fortsatt igjen med vondt fordi jeg er blitt "dumpa", og muligens sitter hun andre igjen med dårlig samvittighet fordi hun glemte meg... da er vi to som har det ille framfor bare meg... så jeg vet ikke helt om det hjelper å si noe. Anonymous poster hash: 9eec8...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå