Lullu Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Noen som vet hvor man kan kjøpe billige speilplater m/ plass til 3 store kubbelys? Evnt. pris? Vi skal egentlig ha glassplater, men det er ikke sikkert vi finner nok.... Skal en tur på Åhlens i løpet av sommeren. Hørte de hadde noen der. Eller kanskje noen vet hvor man evnt. kan bestille speilplater/glassplater "privat"? MÅ jo være noen som driver med beskjæring av slikt, og det hadde nok blitt mye billigere. Tusen takk for hjelpen!
Gjest Tex Skrevet 2. juni 2004 #2 Skrevet 2. juni 2004 Nille, Tiern, Max20 , Plenty og den typen butikker har ogte billige speilplater. Jeg var så dum at jeg kjøpte på Glasmagasinet til hundre kroner plata, før jeg gikk inn på Tiern og så samme plata til en tier.....
Tina75 Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 IKEA-har forskjellige typer, bl.a. firkanta plater i frostet glass...
Lullu Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2004 IKEA-har forskjellige typer, bl.a. firkanta plater i frostet glass... Fant ikke dette når jeg var der forrige uke jeg.....?
Lilletrollet Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 Jeg kjøpte speil platene på Nille! De hadde forskjellige størrelser,og de kostet ikke mye.
Tina75 Skrevet 4. juni 2004 #6 Skrevet 4. juni 2004 Her er ihvertfall link til siden...der kan du sjekke ut beholdningen på den ikea du bruker: http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servl...ats=10109*10242
9na Skrevet 4. juni 2004 #7 Skrevet 4. juni 2004 Jeg har kjøpt kjempefine glassplater i frostet glass på Åhlens i Oslo. Det er en stund siden, men jeg synes jeg så dem der for ikke så lenge siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå