Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger et pudder som jeg kan bruke på dagen for å få sminken til å sitte. Jeg synes jeg ser fin ut om morgenen/formiddagen, men så "forsvinner" liksom sminken utover dagen. Bruker foundation, highlighter og rouge. Jeg er i 40-årene så jeg må ha noe som ikke legger seg i linjene. Noen som har noe å anbefale? Ikke mineralpudder.

Anonymous poster hash: 941a6...b28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at alt pudder legger seg i linjene i ansiktet.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at alt pudder legger seg i linjene i ansiktet.

Men det finnes vel pudder for voksen hud som ikke fremhever linjene?

Skrevet

Men det finnes vel pudder for voksen hud som ikke fremhever linjene?

Nei, dessverre. Jeg er 53 år og har prøvd det meste av pudder. Det ser bare forferdelig ut. Alt pudder tørker ut huden og legger seg i linjer. Det beste man kan gjøre for å se frsk ut i voksen alder er å pleie huden godt og med riktige produkter. En farget dagkrem og kremblush ser mye bedre ut enn foundation, pudder og pudderrouge. Hvorfor vil du absolutt bruke pudder forresten?

AnonymBruker
Skrevet

Prep and prime transparent pudder fra MAC, funker supert over all sminke på meg i hvertfall. Jeg er 45.

Anonymous poster hash: b258b...74d
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dessverre. Jeg er 53 år og har prøvd det meste av pudder. Det ser bare forferdelig ut. Alt pudder tørker ut huden og legger seg i linjer. Det beste man kan gjøre for å se frsk ut i voksen alder er å pleie huden godt og med riktige produkter. En farget dagkrem og kremblush ser mye bedre ut enn foundation, pudder og pudderrouge. Hvorfor vil du absolutt bruke pudder forresten?

Fordi jeg vil ha noe som får sminken til å sitte, som jeg skrev. Bruker primer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er "bare" 36 men veldig fornøyd med samme pudder. Dog aldri rett på huden, bare for å fiksere sminken.

Prep and prime transparent pudder fra MAC, funker supert over all sminke på meg i hvertfall. Jeg er 45.

Anonymous poster hash: b258b...74d

Anonymous poster hash: 61f03...f80

Gjest Nanne70
Skrevet

Poudre Universelle Libre fra Chanel synes jeg er helt fantastisk! Det har en halvmatt finish som holder hele dagen på min blandingshud med fet t-sone. Hvis man legger pudder riktig setter det seg ikke i linjene i ansiktet, men som OPI-girl sier, bør man droppe pudder hvis man har tørr hud.

Her er en bra video om hvordan man best legger pudder for å "sette" sminken.

Skrevet

Fordi jeg vil ha noe som får sminken til å sitte, som jeg skrev. Bruker primer.

Hva heter primeren du bruker? Jeg har ikke prøvd så mange. Bare den originale til Smashbox. Synes ingenting om den.

Skrevet

Skulle også til å tipse om Chanel sitt, det tror jeg du kan like, TS :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, skal bestille det Chanel-pudderet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...