Gå til innhold

Neidah, hun retusjerer seg ikke tynnere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://minmote.no/2014/03/kim-kardashian-beskyldes-for-a-bruke-retusjerings-app/

Vi ser at midjen er mye smalere på selfien Kim. :fnise:

Også kommer en enda større løgn på slutten av artikkelen:

Jeg har aldri fikset på størrelse eller retusjert kroppen min. Jeg gjør meg ikke tynnere, det ser jeg ikke som nødvendig, sa Elise Bahia Gabrielsen, bak bloggen Livingdoll til minMote i desember i fjor.

:skratte: :skratte: :skratte:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn i forhold til saken om Kim K, så synes jeg faktisk ikke det ser spesielt retusjert ut..? Det ser jo ut som formen og hofte/midje ratioen er den samme i mine øyne ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Det er fryktelig mye redigering for tiden, men mange vet også hvordan de skal ta et bilde for å se best mulig ut. Mye kan være vinkler, avstander og klærne. Når man har en genser som går rett ned og stopper ved midjen (sånn som Kim) så ser midjen veldig liten ut. Kontraster, vinkler og lys har mer å si enn det mange tror.

Sier absolutt ikke at kjendiser ikke redigerer bildene sine, men det er ikke alltid det er like ille som folk tror.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De får lage slike stalkerblogger som stakkars Selena Gomez har, de papparazzia ligger i buskene bare hun skal ha seg lunsj. Der tar de 300 bilder av henne når hun går ut fra en butikk og inn i sin bil. Og der er ingenting retusjert, men Gud så nydelig dame sa, helt naturlig og så fin. Disse wannebe superkjendisene bloggerene tror de er må bare skjerpe seg. De ser ikke slik ut i virkligheten, ikke er de modeller, ikke er de popstjerner, ikke er de superstjerner.....selv om de tror de er det.

Heier på de ekte jeg, de som tør å være seg selv, som tør å legge ut et sminkefritt bilde, helt naturlig. Nei til phoshoop og retusjering!

Anonymous poster hash: 9b277...2c1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn i forhold til saken om Kim K, så synes jeg faktisk ikke det ser spesielt retusjert ut..? Det ser jo ut som formen og hofte/midje ratioen er den samme i mine øyne ihvertfall.

Hvis du ser på linjene bak henne så er de rette linjene plutselig buet ved midjen hennes. Nybegynner feil i bilderedigering.

Anonymous poster hash: 0ac0b...252

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ser på linjene bak henne så er de rette linjene plutselig buet ved midjen hennes. Nybegynner feil i bilderedigering.

<3

Folk lærer ikke å se bak i bakgrunnen på bildet vettu. Bildet (les: med treningstøy) er redigert og folk er dumme/blinde dersom man ikke klarer å se det.

AnonymBruker
Skrevet

<3

Folk lærer ikke å se bak i bakgrunnen på bildet vettu. Bildet (les: med treningstøy) er redigert og folk er dumme/blinde dersom man ikke klarer å se det.

Jeg mente selvfølgelig nybegynnerfeil i et ord forresten. Ble flau når jeg så hva jeg hadde skrevet, haha.

Skrevet

Skal man late som om man ikke retusjerer bildene sine, bør man ihvertfall gjøre det skikkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...