AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Jeg trenger virkelig å fornye litt treningsgarderoben. Hittil har jeg bare trent i svære t-skjorter, gamle joggesko som har mistet all demping og en shorts jeg spilte håndball i da jeg var tenåring. Tenker å kjøpe meg nye joggesko. Disse skal bli brukt til å løpe ute, både på asfalt og i skogen. Ny treningstights - Viktig at den er lang. Sportsbh - Hvilke er bra egentlig? Jeg har et par fra Pierre Robert, synes egentlig de er gode, men trenger litt flere tips. Ellers så driver jeg en del med friluftsliv, og trenger også nytt superundertøy i tynn ull. Også en ny flisgenser. Alt dette jeg har ramset opp nå trenger jeg hjelp til å finne da jeg ikke aner hvilke merker som er bra der ute. Stoler ikke på bloggere og reklamer, da de bare vil tjene penger. Noen som kan bidra med litt hjelp? Utseendet på tøyet er ikke viktig, det som er viktig er at det er av god kvalitet og behagelig å trene i. Anonymous poster hash: af35b...5d9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har treningstøy fra H&M som jeg synes er veldig pent. Har bare brukt det en gang foreløpig, så kan ikke si noe om kvaliteten ennå, men pent er det Anonymous poster hash: 97163...f19
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Som jeg skrev, jeg bryr meg ikke om hva som er pent Anonymous poster hash: af35b...5d9
Gjest Booker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Jeg bruker bare treningstøy fra H&M. Tightsen (den lange) er fin og behagelig å bruke, tørker fort, pluss for refleks bak på leggen. Sportstoppene er også veldig greie, de tørker fort og jeg føler de holder ting på plass. Fleecegenseren er sinnsykt grei når det er kaldt, hetten er stor nok til at jeg kan ta hestehale uten at det blir tull, bruker den hele tiden (de har de på tilbud denne uken btw)! Ellers bruker jeg nike sportsbh og joggesko og er veldig fornøyd!
Gjest Blåmeis Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Bruker t-skjortene fra Nike, føler jeg ser mye mer sportslig ut! De med V-hals er feminine, og "kompenserer" for manglende sminke på trening. Fine farger og gode å trene Endret 29. april 2014 av Emilieivy 1
Gjest Daenerys Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Alt fra Nike er jeg fornøyd med, tightsene er ofte lange, og de holder veldig lenge. T-skjortene kommer i alle former og farger, er freshe Ellers har jeg litt fra Adidas, Asics og Casall, som også har mye fint.
Supraspinatus Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Trenings-t-skjortene til Reebok er veldig bra. Og herre-skjortsene er helt fantastiske. Tipper damevariantene er like så. Du kan kjøpe de fra her: http://shopcrossfitreebok.com/women/graphic-tees.html eller i velutstyrte sportsforretninger.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Det flommer over at treningstøy der ute. Jeg har både dyrt og fint fra Nike, 2XU, Rhønisch, KariTraa, Ascis mm og masse fra Cubus, H&M og Gina Tricot. Det er bare å gå i hvilken som helst klesbutikk eller sportsbutikk og lete. Men personlig er jeg mest glad i Nike og Rhønisch, når det gjelder tights. Topper kan være litt mer hip som hap. Anonymous poster hash: afe55...4c8
miramis Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 Sportsbher fra shock absorber er UTROLIGE! Kan ikke si hvor viktig det er med en god sportsbh. Jeg kan godt trene med utslitte topper, men er avhengig av en god tights. Syntes du burde legger penger i det. Nike har gode topper men grusomme bher, glad i ulltopper fra kari traa.
Micolina Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Har også treningstights fra H&M. Veldig fornøyd! Fikk i julegave en ganske dyr tights fra Nike, men den er helt fryktelig. Den støtter ikke noe, den klør og jeg føler at den ikke puster når jeg svetter. Nå har jeg ganske små pupper, så har kjøpt treningsbh fra eBay til sånn 30kr, elsker de. Når det kommer til tighst fra 2XU (som bloggere så varmt anbefaler), så har jeg spurt en del jenter på treningssenteret med disse tighstene om de er fornøyde. Alle har sagt de er veldig gode, men overprisa. Var i Sverige nettopp og kjøpte treningstøy fra Craft (svenskt merke) og er storfornøyd! Klærne er billige, kjempe behagelige og gode å trene i. Leste rett etter kjøpet at Marit Bjørgen hadde tatt kontakt med Craft for en privat sponsoravtale, så dette tror jeg virkelig er kvalitetsklær! Hvis du ikke bor så langt unna en harrytur til Charlottenberg, anbefaler jeg å stikke dit. Er tre svære sportsbutikker der med super utsalg og så mye fint (Og alt på tilbud).
Cata Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Mesteparten av treningstøyet jeg bruker nå er fra Craft. Kjøper det på sportamore. Har litt dårlig sammenlikningsgrunnlag men er veldig fornøyd med tightsene - de slår i allfall min gamle fra Odlo når det gjelder komfort. Synes også toppene er OK. De puster bra og er såpass løse i passformen at ikke alle valker synes . 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Takk for tips! 2XU, rhønish, MXDC, og casall virker casall virker bra men det er jo så dyrt. Noen som har noen tips om nettsider hvor man kan kjøpe sportstøy? Craft skal sjekkes ut! Anonymous poster hash: af35b...5d9
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #13 Skrevet 17. mars 2014 Sportsbher fra shock absorber er UTROLIGE! Kan ikke si hvor viktig det er med en god sportsbh. Hvor får du tak i disse? Jeg leter febrilsk etter en BH som kan holde sakene på plass mens jeg trener, finner ingen som holder godt nok Anonymous poster hash: 97163...f19
skruf Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 Jeg liker best treningstøy fra Casall, Craft, Ronnish og Kari Traa. Har en sånn 2XU-tights også, men bruker den sjelden. Sverger til anti-shake tightsene til Ronnish, har både i lang modell og capri. De holder virkelig rumpe og lår på plass, er høye i livet og holder magen på plass også. Treningsbh-er har jeg i flere merker, både Kari Traa og Casall. Ullundertøy har jeg fra Helly Hansen og Kari Traa, like gode begge merkene. Har en foret treningstights fra Nike som er super nå som det er kaldt ute. Jeg både bestiller fra nett og handler i sportsbutikker. Nettsider jeg bestiller fra er: http://www.getinspired.no http://www.x-life.no http://www.zalando.no/sport-damer/
Lila Skrevet 17. mars 2014 #15 Skrevet 17. mars 2014 Er mest fornøyd med treningsklær fra Nike, Craft og Kari Traa. Er spesielt fornøyd med Nike når det gjelder løping. Har også erfart at disse merkene holder betraktelig mye lenger enn klær fra H&M. Anbefaler at du tar deg en tur til en stor sportsbutikk (XXL, f.eks) og prøver klærne på, så får du en liten pekepinn på hva som sitter best på din kropp
miramis Skrevet 17. mars 2014 #16 Skrevet 17. mars 2014 Hvor får du tak i disse? Jeg leter febrilsk etter en BH som kan holde sakene på plass mens jeg trener, finner ingen som holder godt nok Anonymous poster hash: 97163...f19 Kjøpt mine på debenhams i London men tror de har noen på g-sport. :-)
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #17 Skrevet 17. mars 2014 Takk for tips! Driver å kikker litt på kompresjonstights nå. Er det verdt pengene? Litt fristet til å prøve, men ser det er en god del dyrere enn vanlig tights. Anonymous poster hash: af35b...5d9
Gjest Blondie65 Skrevet 17. mars 2014 #18 Skrevet 17. mars 2014 Bruker treningstøy fra Stormberg. BH Freya fra Bravissimo. Sko Asics og Addidas kjøpt på XXL. Tekniske skjorter kjøpt i London på UNQL (eller hvordan det nå skrives). Dette er tynne topper med tilsvarende egenskaper som ull. Vedlig fornøyd med alt sammen og bortsett fra at jeg har lyst å prøve ut Shock Absorber blir det nok kjøpt tilsvarende utstyr igjen. Har en Craft shorte jeg har fått som reklame - kvelningsfornemmelser. Jeg kan ikke fordra trøyer som går helt opp i halsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå