Gå til innhold

Hvilke sko skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Booker
Skrevet

Ok, samme type stil på skoene men likevel forskjellig. Nr 1 har rene linjer og større hel som kan virke mer "casual", kan brukes til lunsj eller ute på byen. Nr. 2 har en tynn hel og ser mer klassisk ut, men er mer en type sko man bruker til ute på byen/ute på middag. Hva syntes dere? Er så usikker.

Nr 1:

zara+mules+xanalicious.jpg

Girlalamode_Mules-ZARAnlkwht.jpg

Par 2:

Zara.jpg

zara%27s+mules.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg synes helt klart nummer 2 var finest.

Skrevet

Enig, de så jo ca like høye ut, så da ville jeg gått for nr 2.

Gjest Booker
Skrevet

De er like høye! Jeg er bare usikker på helen og bruken. Nr 1 kan jeg bruke dag og natt og har stødig hel, mens nr 2 føler jeg er mer til natt og har så tynn hel (men de er de fineste).

Hadde dere brukt nr 2 til møter/lunsj ect?

Skrevet

Ser hva du mener, men så lenge resten av antrekket helt klart signaliserer jobb ser jeg ikke noe i veien for å bruke de i den sammenhengen også :-)

Skrevet

Oh, disse var kule! Hvor fra?

Synes begge parene var fine, klarer ikke bestemme meg. Nummer 1 var kulest og passer godt på dagtid, mens nummer 2 var penest og passer best på kveldstid - selv om jeg nok kunne brukt begge parene når som helst.

• Liker 1
Skrevet

Nummer 2 var definitivt finest. :) Så kommer det vel heller an på om du orker de tynne hælene.

Gjest Lille-pus
Skrevet

De er like høye! Jeg er bare usikker på helen og bruken. Nr 1 kan jeg bruke dag og natt og har stødig hel, mens nr 2 føler jeg er mer til natt og har så tynn hel (men de er de fineste).

Hadde dere brukt nr 2 til møter/lunsj ect?

Etter min mening så har disse to parene helt ulikt bruksområde.

Par nr. 1 har et større bruksområde, og tåler dessuten både brosten og annet underlag uten skade.

Par nr. 2 er ikke egnet til brosten eller uteområder med fuger større enn hælens bredde uten at de ganske fort vil bli oppfliset på hælene.

Så se på hva du trenger eller ønsker skoene til.

Gjest Booker
Skrevet

Oh, disse var kule! Hvor fra?

Synes begge parene var fine, klarer ikke bestemme meg. Nummer 1 var kulest og passer godt på dagtid, mens nummer 2 var penest og passer best på kveldstid - selv om jeg nok kunne brukt begge parene når som helst.

Fra Zara! De har veldig mange fine sko inne nå!

Gjest Booker
Skrevet

Tar det første paret, også kjøper jeg det andre også når jeg får lønning! Yeeah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...