AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Hei Jeg har en venninne som har blitt sammen med en mann som jeg tror kan ha psykopatiske trekk. De har vært sammen et års tid nå, og min venninne har forandret helt personlighet. For det første trekker hun seg mer og mer vekk fra oss venner og familien. Hun har fått merkelige meninger og holdninger og når man sier det til henne blir hun bare rasende som om hun går i forsvar. Hun har også et barn i skolealder og har fått veldig mange rare meninger om barneoppdragelse som vi vet ikke stammer fra henne. Mannen er noe eldre og virker høflig og ordentlig, men vi har hørt fra andre som kjenner til ham at de oppfatter ham som manipulativ og glatt og har lett for å få folk til å tro at de er mer hjelpeløse enn de er. Jeg er bekymret både for venninnen og barnet og lurer på om noen har noen gode råd til hvordan jeg kan få henne til å innse at noe er galt. Han er nok ikke voldelig eller noe sånn, men mer av den "smartere psykopattypen" som bruker det psykiske istedet. Både jeg og resten av hennes nære venner og også familien ønsker å få tilbake den jenta vi en gang kjente. PS: Vi bor alle på et mindre sted, derfor er ting relativt synlige Anonymous poster hash: 844e9...a8b
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 (endret) retter. Endret 17. november 2014 av Stjerner og planeter
Medusa13 Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Hvis noe virker for godt til å være sant, så er det sikkert også det. Men hvordan få en som er forelsket til å skjønne dette er et godt spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå