Gå til innhold

Hjelp For stort utstyr

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har et problem og det er at jeg har en så stor pikk at damene blir redd meg når den står..De tør ikke å pule med meg fordi den er alt for stor.Men de har lyst til å ta på den og ronke den.Men jeg blir veldig kåt og har lyst til å pule også..Jeg skulle ønske jeg hadde en mindre en. Jeg er 24 år og ikke har hatt sex ennå.Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?Er det noen damer her som kan komme med noen råd.Når den står er den 25cm og 12cm-omkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus
Jeg har et problem og det er at jeg har en så stor pikk at damene blir redd meg når den står..De tør ikke å pule med meg fordi den er alt for stor.Men de har lyst til å ta på den og ronke den.Men jeg blir veldig kåt og har lyst til å pule også..Jeg skulle ønske jeg hadde en mindre en. Jeg er 24 år og ikke har hatt sex ennå.Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?Er det noen damer her som kan komme med noen råd.Når den står er den 25cm og 12cm-omkrets.

Nåja, den var lengre enn normalen, men ikke akkurat noe særlig tykkere, så tror ikke det bør være noe prolem. Så lenge du ikke kjører hele saken oppi så bør dette gå fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misunnelig

Jeg skulle ønske jeg møtte en mann som deg, for med de målene høres du perfekt ut!

Når jenta er våt nok, skal det gå greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AU! Ikke stikk den helt inn... da gjør det vondt. Min første kjæreste hadde for stor for meg, vondt å sitte oppå, vondt å ha beina opp i lufta... bare misjonær som funka jo :evil: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mogens (unplugged)

Skjønner ikke problemet i det hele tatt! Det skal noe til å bunne helt, men det har jo ingen ting med om du kommer inn i jenta eller ikke å gjøre!! Det er tykkelsen som bestemmer det, og den var jo ikke noe volsomt!!!

:roll:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot
Skjønner ikke problemet i det hele tatt! Det skal noe til å bunne helt, men det har jo ingen ting med om du kommer inn i jenta eller ikke å gjøre!! Det er tykkelsen som bestemmer det, og den var jo ikke noe volsomt!!!

:roll:

Mogens

Det er da ikke tykkelsen som bestemmer om man bunner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mogens (unplugged)

Det var ikke det jeg mente da vet du :tunge1: .

Når jeg skrev at "det er tykkelsen som bestemmer det", så mente jeg at det er tykkelsen som bestemmer hvor vidt han kan ha sex med jenta eller ikke - ikke lengden!

Skjønner du, i varmen :) +

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heldig med stort utstyr!

Samma det vel...om det er tykkelsen eller lengden. Poenget må være at alle menn som har en tykk OG stor penis er heldige...nei, forresten: alle damer som er sammen med menn med store, tykke peniser er kjempeheldige!!!

:Nikke:

Jeg elsker menn med stort utstyr...men det er ikke så mange av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det jeg mente da vet du  :tunge1: .

Når jeg skrev at "det er tykkelsen som bestemmer det", så mente jeg at det er tykkelsen som bestemmer hvor vidt han kan ha sex med jenta eller ikke - ikke lengden!

Skjønner du, i varmen  :)  +

Mogens

En skjede er som kjent veldig elastisk så derom pikken ikke har større omkrets enn et babyhode så er nok ikke tykkelsen noe hinder. Er den veldig lang så man støter til bunns så kan dette gjøre vondt. Så det er nok lengden og ikke tykkelsen som er avgjørende, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Typen min har samme størrelse som deg. Vi har ikke noe problemer, men han må ta litt hensyn til meg da..

Som andre har skrevet over her er det ikke noe godt for jenten dersom du bunner hardt. Du må være forsiktig. Og god kommunikasjon pleier å hjelpe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
En skjede er som kjent veldig elastisk så derom pikken ikke har større omkrets enn et babyhode så er nok ikke tykkelsen noe hinder. Er den veldig lang så man støter til bunns så kan dette gjøre vondt. Så det er nok lengden og ikke tykkelsen som er avgjørende, ja.

Tipper det er fryktelig mange kvinner som skriker ut i vellyst på fødestua..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er fryktelig mange kvinner som skriker ut i vellyst på fødestua..

Tipper det er mange kvinner som har veer under samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...