Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #1 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har et problem og det er at jeg har en så stor pikk at damene blir redd meg når den står..De tør ikke å pule med meg fordi den er alt for stor.Men de har lyst til å ta på den og ronke den.Men jeg blir veldig kåt og har lyst til å pule også..Jeg skulle ønske jeg hadde en mindre en. Jeg er 24 år og ikke har hatt sex ennå.Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?Er det noen damer her som kan komme med noen råd.Når den står er den 25cm og 12cm-omkrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 2. juni 2004 #2 Del Skrevet 2. juni 2004 Om det språket du fører harmonerer med dine manerer er det nok ikke pikken det er noe i veien med, men adferden / oppførselen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. juni 2004 #3 Del Skrevet 2. juni 2004 Om det språket du fører harmonerer med dine manerer er det nok ikke pikken det er noe i veien med' date=' men adferden / oppførselen din...[/quote'] Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå