Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du, som meg, har en flørten kjæreste som ikke går av veien for å skrive til andre damer at de er sexy, hot, vakker, glad i, etc etc...hvordan klarer du å føle deg spesiell i det forholdet da? Han bruker så godt som samme ord på de venninnene som på meg, bortsett fra at han slenger på "love u" til meg...

Anonymous poster hash: 551f7...3b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur ikkje eg hadde klart å vera ilag med ein mann som flørta så masse med andre damer... Men folk er jo så ulike. Går det an å snakka med han om det?

• Liker 2
Skrevet

Veldig respektløst ovenfor deg, jeg hadde aldri godtatt det.

Greit nok om han syns andre damer er fine, men han trenger ikke si det høyt. Om man er i et forhold så skal slike verbale kommentarer være rettet mot kjæresten.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normal oppførsel. Du har en dårlig kjæreste.

Anonymous poster hash: 9f790...a91
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Du er nok ikke spesiell for kjæresten, det er nok så enkelt som at han har en ståkuk han skal pleie og så er du der da.

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet

Så du lar han prøve seg på andre mens han er sammen med deg? Hvorfor det?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Får hans komplimenter til andre kvinner deg til å føle deg mindre verd i deg selv?

Mangler tilliten til at dere har noe sammen, at han ønsker å være med deg?

Gjest New_Girl
Skrevet

Får hans komplimenter til andre kvinner deg til å føle deg mindre verd i deg selv?

Mangler tilliten til at dere har noe sammen, at han ønsker å være med deg?

Jeg hadde ikke følt meg mindre verdt, men hadde absolutt følt at hans følelser for meg og det vi har sammen er mindre verdt.

Er man i et forhold så kaller man ikke andre for vakker og sexy. Komplimenter kan man gi, men det er forskjell på "så fin du var på håret i dag" og " dæven du er sexy".

• Liker 2
Skrevet

Er sjeleglad for at samboeren min ikke er sånn. Isåfall hadde han forsåvidt ikke vært samboeren min heller..

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min holdt på sånn til ekskona si. De samme ordene betyr i følge ham forskjellige ting, avhengig av mottaker, så jeg burde visst ikke bry meg om det.. Men for meg er det både hensynsløst og unødvendig å ikke spare det sterkeste uttrykkene til kjæresten.

Anonymous poster hash: 9b11f...785

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...