AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Lurer litt på om dere gutta kan se om ei jente er lett å få eller ikke? Har ei venninne som alltid blir sjekka opp, hun er jo kjempe pen men hun er også åpen for random sex og hun får alltid dratt med seg en ny gutt fra byen. Jeg derimot, har aldri hatt random sex. Syns det er litt utafor. Føler selv jeg ser grei ut, blir ikke sjekka opp på samme måte som henne. Er det fordi hun rett å slett er finere, eller fordi vi utstråler forskjellige ting? Anonymous poster hash: 2616a...32e
Gjest Lincoln Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Kombinasjon. Hvis hun er finere så vil menn i større grad søke kontakt med henne, og hvis hun er såpass løs som du fremstiller så gjengjelder hun vel kontakten. Hun har sannsynligvis et åpnere kroppsspråk og gjengjelder blikkontakt i større grad enn det du gjør. Endret 14. mars 2014 av Lincoln
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Kombinasjon. Hvis hun er finere så vil menn i større grad søke kontakt med henne, og hvis hun er såpass løs som du fremstiller så gjengjelder hun vel kontakten. Hun har sannsynligvis et åpnere kroppsspråk og gjengjelder blikkontakt i større grad enn det du gjør. takk for svar ja, hun er vel generelt mere åpen i kroppspråket enn det jeg er. Anonymous poster hash: 2616a...32e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Lurer litt på om dere gutta kan se om ei jente er lett å få eller ikke? Har ei venninne som alltid blir sjekka opp, hun er jo kjempe pen men hun er også åpen for random sex og hun får alltid dratt med seg en ny gutt fra byen. Jeg derimot, har aldri hatt random sex. Syns det er litt utafor. Føler selv jeg ser grei ut, blir ikke sjekka opp på samme måte som henne. Er det fordi hun rett å slett er finere, eller fordi vi utstråler forskjellige ting?Anonymous poster hash: 2616a...32e Som regel får jeg et inntrykk av hvordan hun kan være. Tar alltid forbehold om at jeg kan ta feil, men blir som regel litt reservert hvis jeg får inntrykk av at hun er litt promiskuøs. Det at hun blir sjekket opp og ikke du kan ha med væremåte/holdning/klær å gjøre. Hvis du synes det er "litt utafor" med random sex, så kan det hende du bærer preg av det i holdningen din. Men nå synes jeg ikke du skal sammenligne deg selv med venninna di. Dere er jo tydeligvis litt forskjellige der. Kanskje det å bli sjekket opp for sex ikke er din greie, uansett? :-P Anonymous poster hash: 2ee94...a5b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Neei, det er nok ikke greia for meg uansett. Bare litt nysgjerrig på hvordan dere tenker Jeg kan nok virke ganske overlegen, selvom det ikke er helt med vilje. Men til gjengjeld ender jeg opp de de som er oppriktig interessert i meg skal jobbe litt med holdingen min, er jo alltid hyggelig å komme i kontakt med andre uansett!Anonymous poster hash: 2616a...32e
Gjest .-L-. Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Som Lincoln sier så er det en kombinasjon. Det er mye kjekkere å snakke med en dame som har et åpent kroppspråk, god energi og som virker interessert i å snakke med deg kontra en som virker uinteressert og er stille.
Steinar40 Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Lurer litt på om dere gutta kan se om ei jente er lett å få eller ikke? Har ei venninne som alltid blir sjekka opp, hun er jo kjempe pen men hun er også åpen for random sex og hun får alltid dratt med seg en ny gutt fra byen. Jeg derimot, har aldri hatt random sex. Syns det er litt utafor. Føler selv jeg ser grei ut, blir ikke sjekka opp på samme måte som henne. Er det fordi hun rett å slett er finere, eller fordi vi utstråler forskjellige ting?Anonymous poster hash: 2616a...32e Da antar jeg at hun tar initiativ til dette selv? Trukke akkurat at det er så veldig vanskelig for de fleste kvinner å finne villige mannfolk i fylla ute på byen. Hvorfor tror du f.eks at såpass mange mannfolk går til prostituerte? Men de fleste vil foretrekke å slippe å måtte betale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå