AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg har et noe underlig spørsmål. Jeg fikk en nydelig fotokalender i gave av min niese, og ønsker selvsagt å henge den opp. Det er en veggkalender, med hull til å sette på en spiker e.l. Men, jeg har ikke lyst til å slå en spiker i veggen. Hvordan kan jeg henge den opp isteden? Har egentlig lyst til å henge den på kjøleskapet, men det finnes vel neppe en magnet som er sterk nok til å holde vekten av kalenderen? Noen tips?Anonymous poster hash: a86c7...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 14. mars 2014 #2 Del Skrevet 14. mars 2014 Ett par slike vil holde den på plass på kjøleskapet: http://dx.com/p/8x-1mm-ndfeb-neodymium-magnet-circular-cylinder-diy-puzzle-set-silver-100-pcs-219204#.UyMKsvmwav8 Billig, gratis frakt. Eneste problemet er lang leveringstid, blir fort midten av april før du ahr dem. Jeg har ellers for slike ting (bilder/kunst etc) satt en liten krok i taklisten og hengt det opp i gøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 15. mars 2014 #3 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg har magnetkrok til kjøleskapet fra IKEA . Den holder en kalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronmelisse Skrevet 16. mars 2014 #4 Del Skrevet 16. mars 2014 Sterke magneter fra Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xavana Skrevet 10. april 2014 #5 Del Skrevet 10. april 2014 Nå finnes det også et oppheng for bilder ol opp til 2 kg som er av borrelås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå