AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Tenkte å samle sammen en gjeng med single som kan reise felles på tur i månedsskiftet april/mai. Turen går til Alanya i Tyrkia, og prisen vil vel ligge på mellom 2-3 000,- per pers. Det er ment som er trivelig tur der man kan treffe nye og spennende mennesker. Håper det er noen som vil være med å utvide horisonten Anonymous poster hash: 58c4c...906
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Tenkte å samle sammen en gjeng med single som kan reise felles på tur i månedsskiftet april/mai. Turen går til Alanya i Tyrkia, og prisen vil vel ligge på mellom 2-3 000,- per pers. Det er ment som er trivelig tur der man kan treffe nye og spennende mennesker. Håper det er noen som vil være med å utvide horisonten Anonymous poster hash: 58c4c...906 Tittæææi! Jeg tror jeg vet hvem du er! ;-) Anonymous poster hash: fd07f...168
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Tittæææi! Jeg tror jeg vet hvem du er! ;-) Anonymous poster hash: fd07f...168 Tittei til deg også Det er hyggelig, du får slenge deg med om du har anledning Anonymous poster hash: 58c4c...906
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Tittei til deg også Det er hyggelig, du får slenge deg med om du har anledning Anonymous poster hash: 58c4c...906 Når turen din starter, så har jeg akkurat vært en uke hjemme etter en tur fra Cuba. Tror det kan bli litt for mye av det gode ;-).. Men mulig jeg gjør det ved neste anledning, dersom det er på vinterstid når det er mørkt, kaldt og dødsfælt ute og jeg trenger å sole den bleike rompa mi ;-). Anonymous poster hash: fd07f...168
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Når turen din starter, så har jeg akkurat vært en uke hjemme etter en tur fra Cuba. Tror det kan bli litt for mye av det gode ;-).. Men mulig jeg gjør det ved neste anledning, dersom det er på vinterstid når det er mørkt, kaldt og dødsfælt ute og jeg trenger å sole den bleike rompa mi ;-). Anonymous poster hash: fd07f...168 Jeg skjønner Men da må du kose deg masse på fine Cuba da, så satser jeg på gjenforening ved en senere anledning Tror det blir en fin tur :D Anonymous poster hash: 58c4c...906
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Jeg skjønner Men da må du kose deg masse på fine Cuba da, så satser jeg på gjenforening ved en senere anledning Tror det blir en fin tur :D Anonymous poster hash: 58c4c...906 Jepp. Kos dere! :-) Anonymous poster hash: fd07f...168
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Si meg, hvorfor samler du helt fremmede her for en reise til Tyrkia? Enten så bør man dra med venner (som man kjenner fysisk) eller så drar man alene og skaffer seg venner der nede av andre turister eller lokale.Anonymous poster hash: ef769...8fa
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Si meg, hvorfor samler du helt fremmede her for en reise til Tyrkia? Enten så bør man dra med venner (som man kjenner fysisk) eller så drar man alene og skaffer seg venner der nede av andre turister eller lokale.Anonymous poster hash: ef769...8fa Det er vel ikke akkurat noe enten eller på hvordan man ønsker å gjøre det? Jeg gjør det på min måte, du på din. Verre er det faktisk ikke! Anonymous poster hash: 58c4c...906
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå