Gjest Devlin Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Har datet en mann nå i 8 måneder , de første 6 var alt helt perfekt . Det var han som tok insjativet til alt vi gjorde , han som lagde planer for oss . Det er han som har invitert meg hit og dit , kalt meg for kjære og opptil mange ganger sakt at jeg er så fin .. Vi har pratet masse sammen på FaceTime når han har vært bortreist .. På en måte har det føltes ut som at vi har vært i et forhold . Jeg har følt meg tryg på han og jeg har sett oå han at han har hatt følelser for meg . Men de siste månedene så har ting forandret seg veldig , det har vært veldig opp og ned . Han har ikke tatt noe særlig kontakt , han har vell mer eller mindre bare kuttet meg ut . Snufs .. Så jeg skrev en melding til han og spurte om hva som har skjedd med oss og at jeg savnet han og flørten mellom oss . Fikk svar der det står at han følte at det bare ble med flørten og at han syntes det var litt frustrerende , så han bestemte seg og ta noen steg tilbake . Jeg spurte da om han ville ta de stegene tilbake og gjøre de tingene vi hadde planlagt og kanskje ta det litt lengre enn flørten .. Han svarte : har jo selvfølgelig lyst til og gjøre alt det vi har planlagt , men har gjitt litt opp . Vi får se hva som skjer når jeg kommer hjem .. Når vi møttes etter at han ha kommet hjem var alt som før , der han bare vil holde irundt meg . Det var bra i noen dager helt til en kveld han ringer meg og spør hva jeg gjør , og jeg svarer jeg er på besøk til mine barn ( de hadde pappa uke da ) og jeg sier at jeg kommer til han snart . . Etter dette har han bare vært rar igjen . Jeg tror at han føler veldig på sjalusien og at han kanskje ikke kan stole på meg , tror kanskje at han ikke føler seg trygg på meg , og jeg tror han er en person som må føle seg trygg for å tørre å ta et steg vidre ... Jeg er jo til å stole på , me. Jeg deler jo ikke alt med han . Det er nå jeg har kommer så langt at jeg er lei av å prøve å gjøre ting bra igjen og føler jeg gjør feil hele tiden . Er dritt lei av å gråte mine tappre tårer og tenker på å avslutte alt .. Tenkte jo egentlig jeg skulle gjøre dette i går når jeg var der , men jeg klarte ikke . Og i hvertfall ikke når han sier " snakkes til uka da ? " ( vi begge har barna i helgen ) og jeg svarer , jepp det gjør vi .. Lurer litt på om vi begge er litt like , der ikke noen av oss tørr å snakke sånn alvorlig sammen , vi begge går og grubler og har det vondt for vi vet ikke hvor vi har hverandre .. Jeg aner ikke?? Nå tenker jeg bare at jeg må bare ta den berømte praten sammen med han .. Jeg kan ikke gå å ha det vondt lengre .. Hvordan skal jeg ta dette ned han ? Hva skal jeg si ? Jeg er liv redd , men dette går ikke lengre Noen gode råd tar jeg hjertelig imot og hvis det er noen dom har noen formeninger i det heletatt så tar jeg dette gledelig imot
Ferny Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Hvorfor var dere ikke kjærester etter et halvt år med "å holde på"? Var det du eller han som bare ville flørte? Jeg skjønner jo hvis han gikk lei av at det aldri ble noe seriøst i så fall... 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Du sier at det er alltid han som har tatt iniativet hele veien..Kansje det er det han er lei av? At du aldri tar iniativet til noe,er laidback og viser lite intresse? Kansje han trenger og føle at du bryr deg,er glad i han,vil ha han. Anonymous poster hash: a1133...4c8 6
Gjest Devlin Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Jeg vet ikke , jeg har og tatt initiativ og vist interesse men samtidig holdt meg litt tilbake for at jeg har vært litt redd .. Hvordan kan jeg fikse dette nå . Kan vell ikke gjøre noe annet enn å prate med han . Men jeg er jo livredd .. Hvordan skal jeg gjøre dette ? Huff føles litt ut som at jeg har mistet han men samtidig så vil han jo møte meg
Gjest Lille-pus Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Men hva har dere gjort sammen i i disse 8 månedene da? Jeg vet ikke helt om jeg forstår eller klarer å se hele bildet her, TS. Har dere for eksempel reist litt bort, tatt dere en langhelg et eller annet sted, spist god mat og hatt herlig sex med hverandre? - eller har dere ikke kommet 'dit' ennå?
Gjest Devlin Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har vært å besøkt han på jobb i utlandet , der han ha oppgradert rommet til en 2 etasjers suete . Vi har vært en hel helg sammen der vi lå med feber begge to ... Jeg sover jo nesten ikke hjemme når han er hjemme , vi lager mat sammen drikker gjerne en bedre rødvin sammen går på kafé sammen.har hatt masse sex . Men det skjer ikke hver fang jeg er der . Vi trener sammen , er på butikken sammen . Jeg kjører og henter han på flyplassen når han drar og kommer hjem fra jobb . Så ja vi har hatt mye sammen
Apehjerne Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 dere har holdt på i 8 mnd og fremdeles er dere ikke et par. han har gitt litt opp. ikke kontakter han deg noe særlig lenger heller. just a Wild Guess... he is not that into you!! 3
Gjest Devlin Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Er jo egentlig det jeg tror ,men får det egentlig ikke til å stemme heller helt .. Hvorfor er det greit i noen dager da ? Og når det bli snakk om enten eksen min eller en av beste kompisene mine så blir han rar .. Hvorfor ringer han meg da om kveldene da og hører om vi skal trene sammen .. Han har jo vært interessert , går det Ann bare legge fra seg følelser da ?.. På mange måter vil jeg bare kutte kontakten men samtidig så vil jeg bare prøve og få det ditt det en gang var .. Men det er vell ganske dødfødt ..
Ansjosen Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 Du besøker han i utlandet på jobb, han oppgraderer Du sover aldri hjemme når han er hjemme Er det muligheter for at han spør om du kan kjøre og hente han også når han skal på flyplassen? Han spør om dere skal trene Han ringer og spør hva du holder på med Nå vet ikke jeg om dette er bare fordi du nevner alt han gjør og glemmer å nevne alt du gjør og alt du tar initiativ til, men jeg vet at om jeg i 6 måneder hadde holdt på å tatt initiativ til alt, og noen bare hadde dinglet med, og kanskje slått om seg med en kompliment eller to for å fortelle meg at jeg var flott, ja da hadde jeg gitt litt opp jeg også Du har jo ikke meldeplikt til han, men kanskje det er litt godt for han å vite at du skal være med barna dine hos pappaen deres, og at han ikke "må finne ut det når han ringer". At han syns det hadde vært litt fint om det var du som spurte om dere skulle trene? med mindre det er veldig mye av dynamikken deres du ikke forteller om her så tror jeg mer han er usikker, og blir lei av at du ikke vil "forplikte deg" enn noe annet. Men det er bare mine 2 cent, det kan være du har lagt inn en hel masse innsats, og han egentlig bare er en dust som burde vært dumpa for lengst. 2
Pixxie Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Få ut fingen og si hva du ønsker. Virker som at han er lei av å vente på at dere skal bli noe mer, selv om det for meg høres rart ut da dere allerede oppfører dere som et par. Trodde liksom ikke at det var nødvendig med den der "er vi sammen" greia. Hvis du har vært redd og holdt tilbake så forstår jeg reaksjonen hans, da bør du absolutt tørre å hoppe i det. Hvis du gjør det og han fortsatt tviler tror jeg det bare var en dustete unnskyldning for å kunne ligge rundt med andre. 2
Gjest Devlin Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 (endret) . Endret 19. mars 2014 av Devlin
Gjest Devlin Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 Du besøker han i utlandet på jobb, han oppgraderer Du sover aldri hjemme når han er hjemme Er det muligheter for at han spør om du kan kjøre og hente han også når han skal på flyplassen? Han spør om dere skal trene Han ringer og spør hva du holder på med Nå vet ikke jeg om dette er bare fordi du nevner alt han gjør og glemmer å nevne alt du gjør og alt du tar initiativ til, men jeg vet at om jeg i 6 måneder hadde holdt på å tatt initiativ til alt, og noen bare hadde dinglet med, og kanskje slått om seg med en kompliment eller to for å fortelle meg at jeg var flott, ja da hadde jeg gitt litt opp jeg også Du har jo ikke meldeplikt til han, men kanskje det er litt godt for han å vite at du skal være med barna dine hos pappaen deres, og at han ikke "må finne ut det når han ringer". At han syns det hadde vært litt fint om det var du som spurte om dere skulle trene? med mindre det er veldig mye av dynamikken deres du ikke forteller om her så tror jeg mer han er usikker, og blir lei av at du ikke vil "forplikte deg" enn noe annet. Men det er bare mine 2 cent, det kan være du har lagt inn en hel masse innsats, og han egentlig bare er en dust som burde vært dumpa for lengst. Jeg har og tatt masse kontak og prøvd og gjort mye for han . Gjort mye bare for å vise at jeg bryr meg .. Alt har bare blitt så rart , trur både jeg og han har rotet bort sjansen for et forhold mellom meg og han . Trist men sant og vanskelig å godta 😢 Har hatt en seriøs prat med han nå for et par dager siden . Der vi ble enige om at vi måtte bli flinker til å prate sammen og fortelle hverandre ting vi likte og div ( iforhold til sengekos ) begge har liksom ikke tatt noen skritt der heller den siste tiden . Vi ble enige om at 1 av 2 ting må skje her. Enten må jeg og han bli flinkere til å snakke sammen eller så måtte vi bare gjøre det slutt på alt . Jeg sa at dette måtte jeg ha svar på med en gang , for jeg kunne ikke gå å føle på den her usikkerheten iforhold til at jeg følte at han ikke hadde lyst på meg lengre . Vi ble enige om at vi skulle fortsette og hvis det ble mangel på kommunikasjon så avslutter vi det med en gang .. Jeg skjønner egentlig ikke så mye for an har vært mega interessert i meg , og ja jeg er vell og betatt av han . Nå så har vi bare sex og ikke mer , lite flørting på både snap og Face. Men jeg tenker jo og at hvis ikke det hadde vært noe med meg så har han bare lagt inn håndkleet og gått sin vei . Jeg vet ikke , men bare en tanke . Hvorfor skal han holde på meg etter at alt bare har vært rart mellom oss så lenge ? Sikkert bare jeg som har blitt dum oppi det hele at jeg ikke greier å tenke klart lenger og bare går inn i drømmeland , å tenker det jeg har lyst til . Jeg aner ikke . Hva tror dere ?
Ferny Skrevet 19. mars 2014 #13 Skrevet 19. mars 2014 Han vil jo at dere skal forbedre kommunikasjonen og fortsette å treffes. Fokuser på det positivet nå, og gi dette en sjanse. Han vil jo han også. Se hva som skjer fremover, og hvis ting går i riktig retning, så er det kanskje på tide å definere dere som et par med en fremtid sammen. Ikke la usikkerheten din ødelegge. 1
Gjest Devlin Skrevet 19. mars 2014 #14 Skrevet 19. mars 2014 Han vil jo at dere skal forbedre kommunikasjonen og fortsette å treffes. Fokuser på det positivet nå, og gi dette en sjanse. Han vil jo han også. Se hva som skjer fremover, og hvis ting går i riktig retning, så er det kanskje på tide å definere dere som et par med en fremtid sammen. Ikke la usikkerheten din ødelegge. Ja du har helt rett i det . Tror og vet på mange måter at han har begynt og flørte med andre , tror kanskje det har vært for at han ha villet komme over meg . Men igjen bare en tanke fra meg . Men når det går fra å gjøre stortsett alt sammen til bare kos , da tenker jo jeg at det er bare det vi har sammen og at han ikke er interessert i mer , men samtidig så har han jo ikke villet å fortsette å møte meg etter alt det her ? Han gir jo liksom ikke slipp på meg heller .
Gjest Devlin Skrevet 19. mars 2014 #15 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Eller Er det bare jeg som overreagerer her ? Endret 19. mars 2014 av Devlin
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #16 Skrevet 19. mars 2014 Er det bare jeg som overreagerer her ? Tror ikke det er noen andre som overreagerer her ihvertfall. Anonymous poster hash: e9a95...151
Gjest Devlin Skrevet 19. mars 2014 #18 Skrevet 19. mars 2014 Det har gått for tregt!!! Hva kan jeg gjøre nå for å få det på riktig sti igjen ?
Betasuppe Skrevet 19. mars 2014 #19 Skrevet 19. mars 2014 Hva kan jeg gjøre nå for å få det på riktig sti igjen ? Tror du nesten bare må gå videre, dessverre!
Gjest Devlin Skrevet 19. mars 2014 #20 Skrevet 19. mars 2014 Jeg er ikke den som gir opp så lett , men samtidig så er jeg heller ikke den masete gale jenta .. På mange måter har jeg vell allerede avsluttet , men greier jo ikke å gi helt slipp heller for han har jo egentlig fått meg til åpne øynene min på at jeg vil faktisk slå meg til ro og ha et familie liv . . Og greier egentlig ikke å gi slipp på tanken på hvor bra det var de første månedene . Det riktigere er nok bare å gi slipp på han .. Huff er så fram og tilbake på hva jeg vil , eller jeg vet hva jeg vil, men jeg gidder å ha den vonde usikker magefølelsen lengre . Vil jo det beste for meg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå