Gjest Devlin Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Har datet en mann nå i 8 måneder , de første 6 var alt helt perfekt . Det var han som tok insjativet til alt vi gjorde , han som lagde planer for oss . Det er han som har invitert meg hit og dit , kalt meg for kjære og opptil mange ganger sakt at jeg er så fin .. Vi har pratet masse sammen på FaceTime når han har vært bortreist .. På en måte har det føltes ut som at vi har vært i et forhold . Jeg har følt meg tryg på han og jeg har sett oå han at han har hatt følelser for meg . Men de siste månedene så har ting forandret seg veldig , det har vært veldig opp og ned . Han har ikke tatt noe særlig kontakt , han har vell mer eller mindre bare kuttet meg ut . Snufs .. Så jeg skrev en melding til han og spurte om hva som har skjedd med oss og at jeg savnet han og flørten mellom oss . Fikk svar der det står at han følte at det bare ble med flørten og at han syntes det var litt frustrerende , så han bestemte seg og ta noen steg tilbake . Jeg spurte da om han ville ta de stegene tilbake og gjøre de tingene vi hadde planlagt og kanskje ta det litt lengre enn flørten .. Han svarte : har jo selvfølgelig lyst til og gjøre alt det vi har planlagt , men har gjitt litt opp . Vi får se hva som skjer når jeg kommer hjem .. Når vi møttes etter at han ha kommet hjem var alt som før , der han bare vil holde irundt meg . Det var bra i noen dager helt til en kveld han ringer meg og spør hva jeg gjør , og jeg svarer jeg er på besøk til mine barn ( de hadde pappa uke da ) og jeg sier at jeg kommer til han snart . . Etter dette har han bare vært rar igjen . Jeg tror at han føler veldig på sjalusien og at han kanskje ikke kan stole på meg , tror kanskje at han ikke føler seg trygg på meg , og jeg tror han er en person som må føle seg trygg for å tørre å ta et steg vidre ... Jeg er jo til å stole på , me. Jeg deler jo ikke alt med han . Det er nå jeg har kommer så langt at jeg er lei av å prøve å gjøre ting bra igjen og føler jeg gjør feil hele tiden . Er dritt lei av å gråte mine tappre tårer og tenker på å avslutte alt .. Tenkte jo egentlig jeg skulle gjøre dette i går når jeg var der , men jeg klarte ikke . Og i hvertfall ikke når han sier " snakkes til uka da ? " ( vi begge har barna i helgen ) og jeg svarer , jepp det gjør vi .. Lurer litt på om vi begge er litt like , der ikke noen av oss tørr å snakke sånn alvorlig sammen , vi begge går og grubler og har det vondt for vi vet ikke hvor vi har hverandre .. Jeg aner ikke?? Nå tenker jeg bare at jeg må bare ta den berømte praten sammen med han .. Jeg kan ikke gå å ha det vondt lengre .. Hvordan skal jeg ta dette ned han ? Hva skal jeg si ? Jeg er liv redd , men dette går ikke lengre Noen gode råd tar jeg hjertelig imot og hvis det er noen dom har noen formeninger i det heletatt så tar jeg dette gledelig imot
Steinar40 Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 I de første 6 månedene er man gjerne forelsket. 1
Gjest Devlin Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 I de første 6 månedene er man gjerne forelsket. Har dere noe tips på hva jeg kan gjøre ?
Steinar40 Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Har dere noe tips på hva jeg kan gjøre ? Ja, at du går videre og ser deg om etter noen bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Om det alltid var han som tok initiativet, så kan det jo hende han er litt lei av det, og føler at du ikke viser samme interesse... Anonymous poster hash: c807b...18f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Har datet en mann nå i 8 måneder , de første 6 var alt helt perfekt . Det var han som tok insjativet til alt vi gjorde , han som lagde planer for oss . Det er han som har invitert meg hit og dit , kalt meg for kjære og opptil mange ganger sakt at jeg er så fin .. Vi har pratet masse sammen på FaceTime når han har vært bortreist .. På en måte har det føltes ut som at vi har vært i et forhold . Jeg har følt meg tryg på han og jeg har sett oå han at han har hatt følelser for meg . Men de siste månedene så har ting forandret seg veldig , det har vært veldig opp og ned . Han har ikke tatt noe særlig kontakt , han har vell mer eller mindre bare kuttet meg ut . Snufs .. Så jeg skrev en melding til han og spurte om hva som har skjedd med oss og at jeg savnet han og flørten mellom oss . Fikk svar der det står at han følte at det bare ble med flørten og at han syntes det var litt frustrerende , så han bestemte seg og ta noen steg tilbake . Jeg spurte da om han ville ta de stegene tilbake og gjøre de tingene vi hadde planlagt og kanskje ta det litt lengre enn flørten .. Han svarte : har jo selvfølgelig lyst til og gjøre alt det vi har planlagt , men har gjitt litt opp . Vi får se hva som skjer når jeg kommer hjem .. Når vi møttes etter at han ha kommet hjem var alt som før , der han bare vil holde irundt meg . Det var bra i noen dager helt til en kveld han ringer meg og spør hva jeg gjør , og jeg svarer jeg er på besøk til mine barn ( de hadde pappa uke da ) og jeg sier at jeg kommer til han snart . . Etter dette har han bare vært rar igjen . Jeg tror at han føler veldig på sjalusien og at han kanskje ikke kan stole på meg , tror kanskje at han ikke føler seg trygg på meg , og jeg tror han er en person som må føle seg trygg for å tørre å ta et steg vidre ... Jeg er jo til å stole på , me. Jeg deler jo ikke alt med han . Det er nå jeg har kommer så langt at jeg er lei av å prøve å gjøre ting bra igjen og føler jeg gjør feil hele tiden . Er dritt lei av å gråte mine tappre tårer og tenker på å avslutte alt .. Tenkte jo egentlig jeg skulle gjøre dette i går når jeg var der , men jeg klarte ikke . Og i hvertfall ikke når han sier " snakkes til uka da ? " ( vi begge har barna i helgen ) og jeg svarer , jepp det gjør vi .. Lurer litt på om vi begge er litt like , der ikke noen av oss tørr å snakke sånn alvorlig sammen , vi begge går og grubler og har det vondt for vi vet ikke hvor vi har hverandre .. Jeg aner ikke?? Nå tenker jeg bare at jeg må bare ta den berømte praten sammen med han .. Jeg kan ikke gå å ha det vondt lengre .. Hvordan skal jeg ta dette ned han ? Hva skal jeg si ? Jeg er liv redd , men dette går ikke lengre Noen gode råd tar jeg hjertelig imot og hvis det er noen dom har noen formeninger i det heletatt så tar jeg dette gledelig imot Kan det være at han føler han er mest interessert, siden bare han har tatt initiativ? Hva med å finne på noe du kan overraske han med, en hyggelig dag/kveld? Anonymous poster hash: 7e304...2fb
Gjest Devlin Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Kan det være at han føler han er mest interessert, siden bare han har tatt initiativ? Hva med å finne på noe du kan overraske han med, en hyggelig dag/kveld? Anonymous poster hash: 7e304...2fb Trot egentlig alt er ødelagt , det er ingen flørt ingen spenning lengre eller noe . Nå møtes vi kunn for å ha sex . Regner med at jeg bare avslutter alt Idag 😢 . Jeg har og gjort mye for å gjøre det godt igjen men , det nytter ikke . Han har nok funnet noen andre han søker spenningen til nå . Snufs er ikke akkurat noe morsomt det her . Føler meg egentlig ganske lost akkurat nå .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå