AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Jente 29 er sammen med mann 40. Da jeg og kjæresten ble kjent var han håpløst forelsket i en annen dame. De to hadde lenge "holdt på litt" men det hadde ikke blitt noe mer fordi hun ikke var interessert. Han var VELDIG interessert. Dette vet jeg bla. fordi jeg har lest det med egne øyne (ved en "feiltagelse.") Vi har hatt en diskusjon om ex` er og facebook, at det ikke er så lurt å ha de der av flere grunner, jeg har slettet noen etter hans ønske. Men denne damen kan han ikke slette fordi hun er i samme miljø og vi treffer på hun til tider. Greit nok. Men på en fest for en stund siden (som jeg ikke hadde så lyst til å gå på fordi hun var der og jeg synes det er ubehagelig, men kjæresten fikk overtalt meg) presterte kjæresten å danse tett med hun til en rolig sang (som eneste par på dansegulvet.) Dette følte jeg var et svik. Det var tøft å se at han ikke klarte å si nei til en slik sang med damen han var forelsket i helt til vi møttes (eller lengre?) og NÅR han i tillegg visste at jeg ikke hadde så lyst til at vi skulle gå på festen pga hun. Så nå irriterer det meg enda mer at han har hun på facebook, det er ikke bare det at han har hun der men hun liker og kommenterer ALT han legger ut, så jeg blir minnet på hun hele tiden.. I dag for eksempel hadde han lagt ut noe om at det er BJ day (biff and blow job) og et par mannfolk og hun hadde likt det, han hadde fått noen kommentarer fra mannfolk som han hadde svart på og hun hadde likt alle svarene hans. Føler meg som en drittunge som sitter og skriver "hun hadde likt" osv...men det sårer, jeg blir minnet på og jeg takler det ikke. Nå er jeg bare sur, irritert og vi som skulle ha en koselig dag sammen i dag. Hva gjør jeg? hadde dere reagert på dette? bør jeg bare akseptere det? Anonymous poster hash: d2b85...455
Froz1 Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Jeg hadde reagert. Hun virker sjalu fordi han har funnet seg en annen, siden hun tydeligvis likte oppmerksomheten hans. Og han (kanskje, beklager å måtte si det) men kanskje han velger henne om hun ombestemmer seg angående han... Uansett ville jeg følt meg sårbar ved å være med en mann som virker som han ikke kan bestemme seg/vet hva han føler... 2
Mrs Smith Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 "henne" i 3.person. Ikke "hun".. Anonymous poster hash: 82c59...c18 2
Marie90 Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Jeg hadde reagert. Hun virker sjalu fordi han har funnet seg en annen, siden hun tydeligvis likte oppmerksomheten hans. Og han (kanskje, beklager å måtte si det) men kanskje han velger henne om hun ombestemmer seg angående han... Uansett ville jeg følt meg sårbar ved å være med en mann som virker som han ikke kan bestemme seg/vet hva han føler... Helt enig i dette. Hun liker ham ikke nok til å inngå et forhold, men nok til at hun liker å ha ham "der". Han tar alt han kan få. Denne slow dancing-episoden er fullstendig upassende. Dersom han elsket og respekterte deg hadde han kuttet henne helt ut. 2
Gjest iGirl Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Jeg er vanligvis ikke tilhenger av å stille ultimatum, men her er det faktisk helt på sin plass. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Han kan slette henne fra face. Det er deg han er sammen med og skal vise respekt. Det gjør han jo ikke nå! Her hadde jeg stått på mitt eller gått! Anonymous poster hash: a5acf...a24 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 takk da vet vi det norsklærer Pedersen. Velbekomme! Bare glad for å kunne bidra med litt språklig folkeopplysning! Anonymous poster hash: 82c59...c18 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Jeg synes det er respektløst ovenfor deg. Han hadde sikkert dyttet deg raskt tilside om denne damen plutselig ville ha han allikevel. Jeg hadde heller ikke likt det. Men om han sletter henne fra facebook, så sletter han tydeligvis ikke "henne" fra minnet fordet. Jeg hadde ikke klart å være i et forhold hvor hjertet hans ligger hos noen andre. Og ikke er han vel ærlig heller om du spør om han har følelser for henne, eller kan du stole på at han snakker sant osv. Revurder forholdet er mitt råd. Anonymous poster hash: 7fd57...f58
Pixxie Skrevet 14. mars 2014 #11 Skrevet 14. mars 2014 Skikkelig usselt gjort! Kan jeg spørre hvordan du reagerte til ham på denne dansen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå