Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mamma har alltid hatt en drøm om Hellas på våren. Vi har bestemt oss for å dra rundt 10. mai og være en uke. Primært er det sol og strand vi er ute etter. Hvor er det best å dra, og varmest? Skal være ca en uke.

Anonymous poster hash: bceaf...a37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe anbefalninger på sted, men jeg var på Skiathos i Juli for to års siden da var det rett og slett for varmt der. Så tror ikke mai skal være noe problem noe sted mtp på varmen :)

Skrevet

Var på Rhodos i mai for 2 år siden. Temperaturen lå på rundt 27 grader om dagen så det var deilig.

Rhodos har god mat, masse kultur og historie, har enkelte strender men litt mye stein da som er typisk for de greske øyer men jeg mener det finnes steder på øya med sandstrand .

Vi bodde i Ixia som er maks 10 minutter fra Rhodos by med lokalbussen. Det var veldig greit.

Gjest Sille4
Skrevet

Var på Rhodos i mai i fjor, og for meg som ikke er glad i altfor varmt og syntes en god norsk sommer nesten kan bli for varmt noen ganger var det veldig passe. Vi lå på stranden og koste oss på dagen. Litt kjølig i havet,men fortsatt badetemperatur. Jeg badet masse. Gikk i kjoler på dagen. Men på kvelden blir det litt kjøligere, så da er det greit med bukse og genser. Evt ei tynn vårjakke. Men det var også veldig deilig å ikke renne bort på kvelden syns nå jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Var på Kreta rundt 17 Mai i fjor.. vi hadde en del vind og jeg synes faktisk at det kunne være kaldt til tider.

Anonymous poster hash: 63d13...9b0
Skrevet

Var på Kreta rundt 17 Mai i fjor.. vi hadde en del vind og jeg synes faktisk at det kunne være kaldt til tider.

Anonymous poster hash: 63d13...9b0

Samme her, men for 2 år siden.

Vi dro 17.mai og var der i en uke, det var ofte sol, men vi hadde og noen dager hvor det ikke var det.

Og shorts og t-skjorte på kvelden ble rett og slett for kaldt.

Det hendte også at det var sol, og vi lå ved bassenget og solte oss, men at jeg frøs pga kald vind.

Skrevet (endret)

Samme her, men for 2 år siden.

Vi dro 17.mai og var der i en uke, det var ofte sol, men vi hadde og noen dager hvor det ikke var det.

Og shorts og t-skjorte på kvelden ble rett og slett for kaldt.

Det hendte også at det var sol, og vi lå ved bassenget og solte oss, men at jeg frøs pga kald vind.

Jeg og var på Kreta da, dro 17.mai og var i to uker. Første uka var det mye overskyet, litt regn faktisk og mye vind. Vi leide bil og kjørte mye den uken, turer til byen osv. Siste uken var den god norsk sommer og deilig på stranda/ved bassenget

Edit: så du kan være uheldig å få kjipt vær, men også heldig og få sommer og sol ;)

Endret av elvital
Skrevet

Vi dro til Kreta 17 mai for noen år siden. Varmt og godt på dagtid, men kunne av og til bli kjølig med kald vind om kvelden. Hadde heldigvis tatt med cardiganer som vi brukte om kveldene, men gikk helt greit å ha skjørt/shorts på.

Gjest gloria
Skrevet

Noen som har reist til Bulgaria eller Kroatia på denne tiden, og kan si litt om hvordan været er der i mai måend?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...