AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Vi kjørte oss bort en dag, og begynte å snakke om livene til menneskene som bor i de husene vi kjørte forbi. Det var veldig øde. Et hus her og der. Sikkert en halvtimes kjøring til butikk. Hvordan lever de? Hvordan er det å ha lang vei til både jobb og barnehage, butikk? Kan noen fortelle litt? syns det er spennende å tenke på. Bor i Oslo selv.Anonymous poster hash: e891a...7b9
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Et stille liv i langsomt tempo, skulle jeg tro. Høres fint ut.
Lou Salome Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Blir sikkert mye bilkjøring, vel? Ensomt for barna.
dillyduzit Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Jeg tror mange av de som bor øde har også vokst opp øde, så det er på en måte det de er vandt med. De tenker nok kanskje når de kommer til litt større byer/tettbygde strøk at her kunne de aldri bodd og vice versa.
Silfen Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Man risikerer å bli drept av en øksemorder en stormfull natt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Har tidligere bodd "øde", dvs en mil utenfor tettstedet, mens jeg studerte. Ville aldri gjort det igjen. Heldigvis var barna små, men nå er jeg veldig glad vi kjøpte hus sentralt. Lang vei til skole, fritidsaktiviteter, u name it. Nei takk aldri mer for min del. Anonymous poster hash: 25255...9f8
Wolfmoon Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Jeg er oppvokst på et slikt øde sted, og jeg hadde en helt fantastisk oppvekst. Mine foreldre synes nok det var veldig mye bilkjøring til tider, med tre barn på forskjellige aktiviteter, men jeg hadde en flott oppvekst. Nærhet til natur og dyr var vel det beste, det jeg savnet mest var å bare kunne stikke ut å leke med andre barn enn mine søsken, men jeg møtte jo andre på skole/barnehage/aktiviteter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå