Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Menns behovspyramide

post-75218-0-12808600-1394792884_thumb.j

Jeg er ikke all verden til å tegne, men skisserer.

Klikk på bildet.

Det er tross alt for vitenskapens og opplysningens skyld.

Her ser vi på de grunnleggende behovene nederst de mer selvrealiserende behov som kommer når de basale er tilfredsstillet.

Vi har mange ganger snakket om menns vs. kvinners behov her inne, og jeg syns denne skissen min forteller det som er ganske typisk menn på en annen måte som er lett og forstå.

Endret av Tarsan97
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noe rarere tror jeg man kan lete lenge etter.

Anonymous poster hash: a3b64...79a
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Menns behovspyramide

attachicon.gifIMG.jpg

Jeg er ikke all verden til å tegne, men skisserer.

Klikk på bildet.

Det er tross alt for vitenskapens og opplysningens skyld.

Her ser vi på de grunnleggende behovene nederst de mer selvrealiserende behov som kommer når de basale er tilfredsstillet.

Vi har mange ganger snakket om menns vs. kvinners behov her inne, og jeg syns denne skissen min forteller det som er ganske typisk menn på en annen måte som er lett og forstå.

Du er klar over at signaturen din er på tegningen?

Anonymous poster hash: 7a276...b52

• Liker 3
Gjest Sitronen
Skrevet

Du mener "tømming sikking å runking på nabojenta eller venninnen til datteren tafsing og beføling (sic)" er et av menns basisbehov?

Unnskyld meg, men dette blir bare kvalmt!

• Liker 11
Skrevet (endret)

Snakk for deg selv Tarsan97

Rart med alle tullingene her som mener at alle er som dem.

Jo mere fucka, sære og totalt idiotiske de er, jo sikkere er de på

at alle er som dem.

Endret av Tba
  • Liker 5
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Du er klar over at signaturen din er på tegningen?

Anonymous poster hash: 7a276...b52

Den finner du i innleggene hans også, så det er neppe så farlig for ham.

Endret av Lincoln
Skrevet

Sprøtt...

• Liker 1
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Trist.

Det lureste en kvinne kan gjøre er å fokusere på sine egne behov. Jeg mener livet blir rikere slik.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, om det er noe i det. Veldig, veldig trist.

Anonymous poster hash: d8b73...756

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som en som ikke får så mye sex av dama det der. Virker uansett som menn greier seg om de har sex med kona eller ikke. :ler: Hvordan tror du kvinners behovspyramide ser ut Tarzan97? :fnise:

Anonymous poster hash: 815e4...ee8

Skrevet

Bruker du mye tid på disse tingene, Tarsan?

Merker at jeg tar altfor lett på disse nettdiskusjonene... :)

Gjest Allergikeren
Skrevet

Så alle som ikke er tilhengere av åpne forhold, er dømt til utroskap eller å måtte bli beskyldt for brudd på de helt grunnleggende menneskerettighetene til sex med smellvakre 18årige kvinner verden over ...?

Jaja, de gale har det godt ...

Skrevet

Er du mann :) Jeg trodde seriøst du var en kvinne som hadde mannfolk langt oppe i halsen

• Liker 1
Skrevet

Et basalbehov er tydeligvis ikke å kunne skrive ordentlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så alle som ikke er tilhengere av åpne forhold, er dømt til utroskap eller å måtte bli beskyldt for brudd på de helt grunnleggende menneskerettighetene til sex med smellvakre 18årige kvinner verden over ...?

Jaja, de gale har det godt ...

Var du ikke klar over dette? Er du ny her inne? Dette har jo KG's "vise" menn gjort klinkende klart for lenge siden!

Anonymous poster hash: 66414...948

Skrevet

Usikker på om Maslow hadde vært enig i denne, altså..

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde jeg var gift med en mann, men hvis denne pyramiden er sann så tror jeg at jeg bør dobbeltsjekke for det stemmer ikke overens med den jeg er gift med. Må'n tro hva slags kjønn h*n er for det er iallefall ikke ei dame som sitter ved sidenav meg i sofaen :O

• Liker 1
Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal si...men morsom var den. Digga ræva til han på toppen :)

AnonymBruker
Skrevet

Å herregud... Kan noen av dere oppegående og normale mannfolk holde litt rundt meg for å hjelpe meg til å stenge ute det bildet Tarzan97 projiserer..?? :trist:

Anonymous poster hash: 1dd74...084
Gjest Allergikeren
Skrevet

Var du ikke klar over dette? Er du ny her inne? Dette har jo KG's "vise" menn gjort klinkende klart for lenge siden!

Anonymous poster hash: 66414...948

Joda, jeg har jo lest det, men fortsatt vanskelig å svelge at jeg skal måtte oppdra mine fremtidige døtre til å være evig unge og villige til sex med enhver mann som tross alt dør hvis han ikke får litt lam på kølla når han måtte ønske ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...