Gå til innhold

Active Life Tracker?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk den for et par dager siden, det e nokka mainnskjit for å si det mildt. Søvnregistreringen er bare om man ligger i sengen så og så mange prosent av tiden man har aktivisert søvnmåleren. Har du ligget i sengen lenge nok får du 100%, best søvn. Uansett om du har sovet eller ei. Skritt-telleren er helt borti natta, jeg fikk registrert 16 000 skritt på en dag, jeg var bare hjemme og gjorde ikke mye. Den sitter på håndleddet, så den registrerer antageligvis håndbevegelser som skritt.. Og på toppen av alt så får jeg ikke lenger stoppet søvnmåleren, så ja, den er bare jalla...

Anonymous poster hash: 11ae1...6df
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen flere som har prøvd denne?

Anonymous poster hash: 86dd7...25d
AnonymBruker
Skrevet

Aldri prøvd den, bruker fitbit flex jeg :)

Anonymous poster hash: f7a5a...e27
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan funker fitbit flex? Jeg har tenkt å kjøpe meg det, men tenke å heller ta active life tracker istedenfor sidden den var så billig nå, men den er kanskje bare rask da?

Anonymous poster hash: 86dd7...25d
Skrevet

Har lest litt forskjellig om active life tracker, og den er visst helt ræva, så anbefaler å kanskje legge litt mer penger i en ordentlig pulsklokke:)

• 11 måneder senere...
Skrevet (endret)

Ingen som har noen positive erfaringer med den? :) Må man synce den med app på telefonen, eller kan man koble til pc? Har ønsket meg aktivitetsarmbånd lenge, så til denne prisen ble det litt fristende :fnise: Men, er det bare dritt er det jo ingen vits.

Edit: er tilbud på den i forbindelse med kjøp av abonnement på iForm. Ser i danske forum også, at den visst ikke er så god. Søren :(

Endret av FruHudson
AnonymBruker
Skrevet

Flere?

Anonymous poster hash: 14b20...037

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Ingen?

Får nok hva du betaler for dessverre. Har fremdeles ingen erfaringer med den selv, men har ett par venninner som kjøpte og den var visst bare jallamekk.

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter opp denne jeg, ser de har det tilbudet igjen. Er den fremdeles bare ræva eller?

Anonymkode: 4799e...bb0

Skrevet

Den er helt ubrukelig, vil du ha noe sånt er det bedre å investere i en ordentlig en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...