Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Møtt en mann, han falt tilsynelatende hodestups for meg, alt virket topp i 1,5 uke, for deretter helt pluttselig si stopp..... var mye med hverandre, pratet masse, og han ga enormt masse komplimenter. Sa han var så glad for å ha møtt meg, og at han ikke ville gi slipp på meg! Så pluttselig stikker han. Da spør jeg meg: Funker det virkelig å spille kostbar? Eller er det slik at enten så er han intressert eller så er han det ikke? Og at det jeg gjør ikke har så mye å si? Er det best å ikke ta kontakt eller har ikke dette noe å si? Håper på mange svar, og spesielt fra menn!
Gjest Madam Felle Skrevet 2. juni 2004 #2 Skrevet 2. juni 2004 Du har to valg som jeg ser det: 1. Ta kontakt selv og spør han hva som hender 2. Sitte og vente på at han skal ta kontakt. Jeg hadde ikke orket å være noe annet enn meg selv, og er det ikke interessant for den andre er det like greit du fant det ut nå.
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 Det blir vanskelig å si. Men hvorfor spille kostbar? Hvorfor det, egentlig? Hva med å bare være seg selv, og ta ting som de kommer.
Gjest TomKrus Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Vær deg selv. Du kan ikke lure noen til å like deg, annet enn for en kort tid.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #5 Skrevet 2. juni 2004 Det er sant som tom kruse sier ja.... Har ikke tenkt å være kostbar i den forstand at jeg skal late som jeg ikke bryr meg. Men tenkte mer på å ikke ta kontakt med ham, sånn at han får tid/ ro til å tenke, og kanskje også savne meg. For han har hele tiden sagt at han liker meg enormt godt, og at han ville ha et seriøst forhold. For så pluttselig å snu på flisen, sånn helt uten at noe har skjedd! Så at han liker meg er jeg ikke i tvil om, men kanskje han fikk kalde føtter, at det gikk for fort frem. Det er da jeg tenker selv at det kanskje er best å gi han noen dager sånn at ting kan få roe seg ned igjen, og ikke være like intenst som det var. For det VAR virkelig intenst den lille tiden det varte! Og han har sagt at han syns jeg er utrolig fantastisk! Så enten har det bare vært tomme ord? Eller han har ment dem... og hvis han har ment dem så syns jeg det er så rart å bare pluttselig kunne skru av følelsene?
Bitte Skrevet 2. juni 2004 #6 Skrevet 2. juni 2004 Nok en gang: Vær deg selv. Jeg er så nyskjerrig av natur at jeg ikke hadde klart å holde meg fra å ta kontakt. Ville gjerne ha visst hvor vi sto,altså.... Men la det gå noen dager,så kan du jo sende han en melding å høre om alt er bra. Må jo være lov å bry seg.
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2004 #7 Skrevet 2. juni 2004 man trenger ikke være kostbar men det hjelper hvertfall ikke å mase det er bare slitsomt
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #9 Skrevet 2. juni 2004 Du, det er sååå mange gutter som blir hodestups interessert og plutselig trekker seg. Vær glad det ikke er en du investerte flere år i som plutselig var superdrittsekk og dro ei ny dame opp i trynet på deg og "trakk tilbake" alt han sa. Ta det heller som et tegn på at en mye snillere fyr venter der ute: ) ...og ikke la deg smigre av komplimenter så lett...
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2004 #10 Skrevet 3. juni 2004 Jeg tror at det hjelper spille kostbar..Ting man ikke kan få vil man ha. Men hvorfor vil du bruke tid og energi på en mann som først overøser deg med komplimenter for å så stikke med halen mellom bena? Jeg orker ikke sånt spill, men meg om det :D
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #11 Skrevet 3. juni 2004 Vet ikke jeg, men kanskje det er noe sant i det han sier, at han er usikker, men at han liker meg godt. Har en datter, og han sier det er pga henne han er i tvil. Kanskje er jeg naiv, ikke vet jeg. Men han ringte i går, og vi hadde en koselig samtale om løst og fast. Sa han ville ringe i dag og. Så han vil jo tyddeligvis ha kontakt da.... han har hvertfall ikke stukket av helt... hvis han nå da ikke bare vil holde meg lunken da...? Jeg var hvertfall hygelig i tlf i går. Fortalte hva jeg hadde gjort på de siste dagene. Har vært masse opptatt, funnet på mye gøy. Ville han skulle se at jeg ikke satt inne og bare tenkte på ham!
Gjest TomKrus Skrevet 3. juni 2004 #12 Skrevet 3. juni 2004 Jeg tror at det hjelper spille kostbar..Ting man ikke kan få vil man ha. Men hvorfor vil du bruke tid og energi på en mann som først overøser deg med komplimenter for å så stikke med halen mellom bena? Jeg orker ikke sånt spill, men meg om det :D Hoho, orker ikke slikt spill, men spiller det selv(jf. å spille kostbar)?
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2004 #13 Skrevet 3. juni 2004 Hoho, orker ikke slikt spill, men spiller det selv(jf. å spille kostbar)? Nei.. Jeg skrev at jeg tror det hjelper være kostbar.. Men jeg skrev ikke at jeg gjorde det. Jeg hadde helelr sett emg omkring etter noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå