Gå til innhold

Hva er ditt hovedmål med treningen?

Anbefalte innlegg

Gjest Elseby13
Skrevet (endret)

Gå ned? Gå opp? Bedre kondis? Flat mage?

Mitt hovedmål er å bli kvitt ryggsmerter. Spennende å høre hvilke mål andre har :)

Endret av Elseby13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener for å bli sterkere og for å holde meg i form slik at jeg har mer energi i hverdagen.

AnonymBruker
Skrevet

Å få bort den digre fettklumpen jeg har til mage. Ingenting funker :(

Anonymous poster hash: 98311...1b4

Skrevet

Bedre kondis, vil klare å løpe en mil på under en time. Og så vil jeg bli sterkere i armene, flaut at jeg er så svak.

Skrevet

Har lyst på bedre kondis, og sterkere armer

Gjest lillelarve
Skrevet

Bedre kondisjon, flatere mage, sunnere kropp, bli sterkere, mer spretten rumpe. Jeg vil bli sunn, sporty og få en stram kropp.

AnonymBruker
Skrevet

Større rumpe

Anonymous poster hash: d9b2a...b67
AnonymBruker
Skrevet

Mitt mål er at min kone alltid skal synes jeg er like fin som jeg synes hun er. Enkelt som det.

Anonymous poster hash: 46948...73f
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Har lyst på bedre kondis, og sterkere armer

fordi? hva skal du med bedre kondis og sterkere armer? Spør ikke fordi jeg er uenig i det elelr noe sånt noe, bare lurer.

jeg har mange mål med treningen som tilsammen utgjør motivasjonen for treninga bl.a. forbedre utseende og fysisk form, som forhåpentligvis resulterer i forbedret selvtillitt og helse.

Hadde nok blitt lite trening på meg dersom jeg hadde tatt bort noe av dette. Men hvis jeg skal velge en ting er nok det utseendemessige det viktigste.

edit: har forresten også noen "muskuløse ubalanser" som jeg har blitt anbefalt å fikse opp i

Endret av kubrak
Gjest Sitronen
Skrevet

Jeg ser på meg selv som mosjonist, så jeg tilhører kanskje ikke gruppen du spør, men mitt hovedmål er å ha en akseptabel generell helse.

Forebygge hjerte/kar-problematikk.

Forebygge beinskjørhet.

Forebygge belastningsskader.

Forebygge diabetes.

mm.

Akkurat nå har legen gitt meg treningsforbud, men normalt sett så går eller jogger jeg 5 km pr dag, gjør tøying/bevegelsestrening daglig, og styrkeøvelser for de store muskelgruppene 2-3 dager i uken, for å oppnå dette.

• Liker 1
Skrevet

Gå opp i muskelmasse og bli stor og sterk :-)

Skrevet

Se smashing ut naken :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

fordi? hva skal du med bedre kondis og sterkere armer? Spør ikke fordi jeg er uenig i det elelr noe sånt noe, bare lurer.

jeg har mange mål med treningen som tilsammen utgjør motivasjonen for treninga bl.a. forbedre utseende og fysisk form, som forhåpentligvis resulterer i forbedret selvtillitt og helse.

Hadde nok blitt lite trening på meg dersom jeg hadde tatt bort noe av dette. Men hvis jeg skal velge en ting er nok det utseendemessige det viktigste.

edit: har forresten også noen "muskuløse ubalanser" som jeg har blitt anbefalt å fikse opp i

Ikke fordi jeg vil ha sterke armer eller bra kondis.. Egentlig for å få bra karakterer på skolen :) Tester oss hele tiden, og jeg har kun 2 pinnearmer. Alltid vært vanskelig å være den svakeste.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Forebygge sykdom og bli sterkere i kroppen. Forhåpentligvis få færre "tilbakefall" i ryggen.

Hjelpe til på vektnedgang og senere vedlikeholde vekt.

Skrevet

Bevare en god helse, slik at jeg kan bli en sprek oldemor ;) om 40-60 år kanskje :P:trene:

Skrevet

Gå ned i vekt, fastere i fisken, bedre form, forebygging av sykemelding når jeg kommer ut i arbeidslivet, bedring av psyken, motiverer meg til å spise mer sunt, være i best mulig form med tanke på neste graviditet. Bli sterk.

AnonymBruker
Skrevet

Se smashing ut naken :biggrin:

Nettopp. Det et effektivt mål å ha.

Gjest Elseby13
Skrevet

Mitt mål er at min kone alltid skal synes jeg er like fin som jeg synes hun er. Enkelt som det.

Det syns hun nok allerede! :)

Skrevet

Har litt nakkeproblemer. Må trene pga det. Så er det jo greit med litt bedre kondis:)

AnonymBruker
Skrevet

Det syns hun nok allerede! :)

:danse: Takk! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...