Gå til innhold

Er dette noe jeg kan spise hver dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt utrolig glad i suppe, og har begynt å spise en jeg liker veldig godt. Lager fra bunnen av, og den inneholder buljongterninger med mindre salt, ofte grønnsaker som brokkoli, friske tomater, vanlig kål, paprika, gulrøtter, løk og litt chilipulver. Tilsetter deretter biter av kyllingfilet eller annet passende kjøtt med lite fett. Er dette noe jeg kan spise hver dag, og som anses som sunt? :)

Anonymous poster hash: 81f8c...407
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde ikke være noe problem å spise dette hver dag, så lenge du ikke går lei. Men det må jo være som en del av kostholdet, du spiser vel andre ting også?

AnonymBruker
Skrevet

Burde ikke være noe problem å spise dette hver dag, så lenge du ikke går lei. Men det må jo være som en del av kostholdet, du spiser vel andre ting også?

Jaja, selvfølgelig. :) Men foretrekker å få i meg grønnsakene på denne måten, kontra å spise de rå, pluss at jeg tenker at det blir mer som et fullverdig måltid hvis man tilsetter en proteinkilde. -TS

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, selvfølgelig. :) Men foretrekker å få i meg grønnsakene på denne måten, kontra å spise de rå, pluss at jeg tenker at det blir mer som et fullverdig måltid hvis man tilsetter en proteinkilde. -TS

Men hvorfor er du i tvil om dette måltidet er sunt? :klo:

Å spise grønnsaker rå, er forresten ikke alltid heller å anbefale.

I prinsippet skal man variere maten, men siden dette er en sammensatt rett med grønnsaker, er ikke det det verste du kan spise for mye av.

Anonymous poster hash: c36be...4a6

• Liker 1
Skrevet

Klart du kan :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Visst kan du det, men du kan gjerne ta i litt fett slik at det metter mer. Meieriprodukter, hvis du tåler det. Så godt som alle supper blir bedre med litt fløte eller freme fraiche i. En klatt meierismør gjør seg godt også.

Anonymous poster hash: 2d34f...12f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...