AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Var ute på tirsdag og da møtte jeg en jeg kjenner sånn halvveis fra før(jobber samme sted og spist lunsj sammen noen ganger), han som huket tak i meg, og og lurte på om jeg skulle være ute lenge og sa han hadde vors på lørdag og lurte på om jeg ville komme, takket ja, også måtte jeg dra rett etterpå så fikk ikke tid til å ta en prat. Uansett lyst til å gå på vorset, er det innafor å sende en melding på face og spørre om klokkeslettet for vorset? Forstår det er lov, men ønsker ikke trenge meg på heller. Vi er samme kjønn. Anonymous poster hash: 6035d...389
Gjest lillelarve Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Send melding og spør Jeg har hatt vors før, og da ble jeg spurt om klokkeslett.
Gjest Jørild Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Klart du kan spørre, du ble jo invitert 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Klart du kan spørre, du ble jo invitert +1 Skjønner ikke hvorfor det skulle være rart. Anonymous poster hash: 20773...afd
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Håper du å få noe på gange med han? Da hadde jeg vurdert å si noe som "skal jeg kommer over litt i forveien å hjelpe deg gjøre i stand til vors"?. Alternativt hadde jeg bare dukket opp sånn en eller annen gang i 20-21 tiden. Anonymous poster hash: 3b422...7bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå